پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ , Thursday 18 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 9217
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۶ بهمن, ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    با حضور مسئولین شهرستانی:

    آیین بدرقه‌ کاروان‌های ۸۰ نفری راهیان نور دانش آموزی پسر در رامسر برگزار شد

    با حضور مسئولین شهرستانی آیین بدرقه‌ کاروان‌های ۸۰ نفری راهیان نور دانش آموزی پسر شهرستان رامسر صبح امروز در محل سپاخ ناحیه رامسر برگزار شد.

    به گزارش نیمه پر،  صبح امروز آیین بدرقه‌ کاروان‌های ۸۰ نفری راهیان نور دانش آموزی پسر شهرستان رامسر با حضور اولیا دانش آموزان، مردم و مسئولین شهرستان از جمله فرماندار، ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامسر، نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه، مدیر اداره آموزش و پرورش در محل سپاه ناحیه رامسر برگزار شد.

    حسین سروی فرماندار رامسر در این مراسم طی سخنانی گفت: هدف از اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی انتقال ارزشهای دفاع مقددس به نسل حاضر است.

    وی افزود: ایجاد روحیه ی انقلابی و حماسی و تقویت باورهای ملی و دینی دانش آموزان در قالب همین کاروان های راهیان نور متبلور می شود.

    وی اظهار داشت: آسایش و امنیت امروز ما در انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت های خستگی ناپذیر شهدا، ایثارگران و جانبازان است و باید قدر و منزلت آنها به شایسته ترین وجه حفظ شود.
    دراین مراسم سروری با تشکر از حضور تمام حاضرین برای دانش آموزان گفت: دانش آموزان آینده سازان کشور هستند که به واسطه عهد و پیمان بستن با شهیدان می توانند آینده کشور را به خوبی رقم بزنند.
    سرهنگ محد جعفری فرمانده سپاه ناحیه رامسر نیز در این مراسم خاطر نشان کرد: یکی از هدف های آموزش و پرورش گسترش فرهنگ شهادت و ایثار در میان نسل نوجوان است و بازدید از مناطق عملیاتی درسی است که در محیط کلاس و مدرسه نمی گنجد.

    وی افزود: هدف از اعزام دانش آموزان، آشنایی شما نسل جوان و دانش آموز با فرهنگ جبهه و جنگ، حماسه ایثار، شناخت الگو ها و اسوه های دوران دفاع مقدس و احیای فرهنگ شهادت و ایثار می باشد.

    این مراسم با سخنان حجت الاسلام تسخیری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رامسر ادامه یافت.

    وی ضمن اشاره به جایگاه رفیع شهدا در جامعه افزود: شهیدان رفتند که ما عزتمان را از دست ندهیم و امروز حضور در میدان های دفاع مقدس که روزی جوانان و دانش آموزان این سرزمین برای حفظ دین و انقلاب خود ایثارگری می کردند درس های بسیار زیادی را برای نسل دانش آموز دارد.

    حجت الاسلام تسخیری بیان کرد: امروز ادامه دادن راه و منش شهیدان بسیار حائز اهمیت است و کاروان های راهیان نور یکی از بهترین کلاس های درس برای آینده و پیشرفت دانش آموزان در انقلاب اسلامی با اندیشه های پاک محسوب می شود.