پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 9094
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱ بهمن, ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > سیاسی
  •   

    حسین یکتا:

    برکت را باید از خانواده شیخ زکزاکی یاد بگیریم که چگونه بیش از ده میلیون شیعه برای امام زمان(عج) تربیت‌کرده‌اند

    عضو هیئت‌امنا قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا گفت: به جبهه کفر رسانده‌اند که دیگر روزهای آخر حضورت را تجربه خواهی کرد و آن‌ها هم به همین دلیل تمام توان و برگ‌های بازی خود را رو کرده‌اند.

    به گزارش نیمه پر به نقل از صبح توس، حسین یکتا صبح امروز در گرامیداشت چهلمین روز شهدای نیجریه در مهدیه مشهد اظهار داشت: اگر امروز هم مثل زمان جنگ با یکدیگر به بالای دکل دیدبانی برویم و ببینیم که آتش جبهه خودی چه بلائی بر سر جبهه دشمن آورده، اوضاع را بهتر درک خواهیم کرد.

    وی بابیان اینکه اوضاع جبهه دشمن بسیار به‌هم‌ریخته است، افزود: استکبار سیصد چهارصد سال اخیر برای از بین بردن اسلام هزینه‌های بسیاری کرده است.

    این رزمنده هشت سال دفاع مقدس، با اشاره به برخی طراحی‌های ایادی استکبار تصریح کرد: شبکه‌های اجتماعی، حضور اسرائیل در قلب مسلمانان، هالیوود، نهضت‌های جنسی و…برخی از این اقدامات جبهه استکبار است.

    یکتا بابیان اینکه دشمن فکر ظهور انقلاب اسلامی را نکرده بود، بیان داشت: امروز سرپنجه‌های انقلاب تا آن سر دنیا خود را رسانده است.

    این فعال فرهنگی با اشاره به اینکه یک قطره از خون‌های ریخته شده شهدای عزیز هدر نمی‌رود، خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) قیامی الله را شروع کرده و ما امروز در پشت سر رهبری حرکت می‌کنیم که همه‌اش برکت است.

    یکتا بابیان اینکه اتفاقاتی عجیب در دنیا در حال رخ دادن است، اضافه کرد: شهدای جنگ تحمیلی مقدمه باز شدن کربلا شدند و شاید این تحولات مقدمه طلیعه یک صبح است.

    عضو هیئت‌امنا قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا ادامه داد: به جبهه کفر رسانده‌اند که دیگر روزهای آخر حضورت را تجربه خواهی کرد و آن‌ها هم به همین دلیل تمام توان و برگ‌های بازی خود را رو کرده‌اند.

    وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص آمادگی جوانان برای ساختن تمدن نوین اسلامی، اظهار داشت: امروز یاد و نام امام خمینی(ره) و حرکت ایشان در دنیا به درخشش درآمده و انشا الله بعدازاین فشارهای بسیار به ظهور خواهیم رسید.

    یکتا با اشاره به اقدامات ارتش نیجریه در به شهادت رساندن شیعیان آن کشور گفت: برکت را باید از خانواده شیخ زکزاکی یاد بگیریم که چگونه بیش از ده میلیون شیعه برای امام زمان(عج) تربیت‌کرده‌اند.

    این رزمنده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه آن روز نبرد عزم‌ها و ارده‌هاست، بیان داشت: باید حواسمان را بسیار جمع کرده و بدانیم که تمدن نوین اسلامی بجای تمدن باطل پایه‌گذاری خواهد شد.