پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 25 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 9092
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱ بهمن, ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > سیاسی
  •   

    عضوکمیسیون امنیت ملی مجلس:

    جریان حزب الهی مدافع انقلاب هستند/ مطرح کنندگان سخن نسنجیده در رابطه با جریان مومن ، دل در گرو ولایت و انقلاب ندارند

    عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کسی حق ندارد به جریان مومن و حزب الهی که سینه شان را برای دفاع از انقلاب سپر کرده اند، احیانا اهانت و جسارت کند، گفت: کسانی که رفتارها و سخنان نسنجیده ای در این زمینه انجام می دهند، دل در گرو ولایت، رهبری و انقلاب ندارند.

    به گزارش نیمه پر،  عوض حیدرپور، عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی تهران نیوز با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با دست اندرکاران انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان درخصوص تشویش اذهان عمومی توسط رفتارها و سخنان نسنجیده نسبت به جریان مومن و حزب اللهی، گفت: همیشه در جریان انقلاب اسلامی افرادی بودند که سینه شان را در برابر حوادثی که برای انقلاب اسلامی پیش آمد سپر کردند و حقیقتا اگر این افراد در میدان نبودند سرنوشت انقلاب مشخص نبود.

    وی با بیان اینکه این افراد را همه مردم به نام جریان مومن و حزب الهی می شناسند، اظهار کرد: رفتارها و موضوع گیری هایی که از سوی برخی افراد برای دفاع از انقلاب مشاهده می شود در قالب جریان حزب الهی بحساب می آید.
    حیدرپور با اشاره به مطلب بالا، تصریح کرد: کسی حق ندارد به افرادی که سینه شان را برای دفاع از انقلاب در تمام دوران ها حتی در آینده سپر کرده اند، احیانا اهانت و جسارت کند.
    عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی جریان مومن و حزب الهی هم اکنون نیز آمادگی دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را دارد، افزود: کسانی که نسبت به جریان مومن و حزب الهی اهانت و جسارت می کنند، دل در گرو ولایت، رهبری و انقلاب ندارند.
    وی خاطر نشان کرد: از امام خمینی (ره) یاد گرفتیم که اگر حادثه و تهدیدی جمهوری اسلامی را تهدید کند، همیشه این افراد مومن و حزب الهی هستند که در میدان نبرد و در خط مقدم دفاع از انقلاب و ارکان نظام اسلامی بر می خیزند.