پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 8944
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۱ دی, ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    امام جمعه رامسر در بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی مطرح کرد:

    دولت مردان همانند سپاه کلام رهبری در مورد نگاه ویژه به اقتصاد مقاومتی را نصب العین خود قرار دهند

    امام جمعه رامسر گفت: در طرح های اقتصاد مقاومتی باید دولت مردان کلام رهبری را همانند سپاه که در زمینه اقتصاد مقاومتی واقعاً موفق عمل کرده، نصب العین خود قرار بدهند و اگر چنین شود ما به نقطه مطلوبی در بخش اقتصادی می رسیم.

    به گزارش نیمه پر، صبح امروز حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی امام جمعه رامسر، جانشین فرماندهی سپاه سروان خمسیه و مسئول بسیج سازندگی سپاه رامسر از سه طرح اقتصاد مقاومتی و موفق شهرستان بازدید کردند و طی این بازدید از روند فعالیت های این طرح ها با خبر شدند.

    امام جمعه رامسر در گفتگویی با خبرنگار ما در حاشیه این بازدید ضمن ابراز خرسندی و خوشحالی از فعالیت های این چنینی توسط جوانان شهرستان که با حمایت بسیج سازندگی سپاه رامسر مشغول به کسب و کار هستند گفت: در بازدید امروز طرح های مختلف اقتصاد مقاومتی را بازدید کردیم که در حوزه مختلف از مواد غذایی تا بخش حیوانات تزیینی و خوراکی و همچنین بخش بسیار زیبای هنری فعالیت می کردند.

    وی افزود: همه این کارها شاید در نگاه اول فعالیت های ساده و راحتی باشند اما وقتی عمق این طرح ها را مورد توجه و بررسی قرار می دهیم متوجه می شویم که ظرافت ها و تخصص های بسیار بالایی همراه با تلاش و انگیزه این عزیزان و کارآفرینان در این امور دخیل است تا این تولیدات موفق باشند.

    وی اظهار داشت: یقیناً همه این طرح که با درآمد های پایه و پایدار فعالیت می کنند استمرار دارند و می توانند روز به روز سطح فعالیت های خود را افزایش بدهند.

    حجت الاسلام مرتضوی در ادامه بیان کرد: همه این فعالیت ها که با عشق و علاقه جوانان در حال رونق است یک پیامی را با خود دارد که در ایران عزیز به فرموده حضرت آقا همه در بخش اقتصاد مقاومتی کار و تلاش کنند و در همین راستا با سبک زندگی اسلامی گام بردارند یقیناً فقیر نخواهیم داشت.

    وی تصریح کرد: در این موارد باید دولت مردان کلام رهبری را همانند سپاه که در زمینه اقتصاد مقاومتی واقعاً موفق عمل کرده، نصب العین خود قرار بدهند و اگر چنین شود ما به نقطه مطلوبی در بخش اقتصادی می رسیم.

    وی با اشاره به اینکه این فعالیت ها نگاهمان را در آینده امیدوارانه تر می کند افزود: ما باید نگاه خود را بزرگ تر کنیم و با انگیزه خوب فعالیت داشته باشیم از همه کشورهای غربی و برخی قدرت ها بی نیاز می شویم.

    امام جمعه رامسر در پایان گفت: یقیناً با این کارهای کوچک به کارهای بزرگ تر خواهیم رسید و به دنیا ثابت خواهیم کرد که ما در تحریم می توانیم هم خودمان را حفظ کنیم و هم می توانیم نگاه ارزشی خودمان را به دنیا صادر بکنیم.