پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Wednesday 24 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 8896
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۶ دی, ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > سیاسی > صرفاً جهت اطلاع
  •   

    صادق خرازی در جمع اصلاح‌طلبان ‌مازندران:

    امروز مقام معظم رهبری بر قلب‌ها حکومت می‌کند/کار سردار سلیمانی در تاریخ ایران کم‎سابقه است

    رئیس حزب ندای ایرانیان گفت: کاری که امروز سردار قاسم سلیمانی در منطقه انجام می‎دهد، در تاریخ ایران کم‎سابقه است و درود بر او باد که عزت ایران را به ارمغان آورد.

    به گزارش نیمه پر،  صادق خرازی بعدازظهر امروز در جمع اصلاح‌طلبان حزب ندای ایرانیان در مرکز مازندران، اظهار کرد: اصلاحات قابل نفی نیست، خیلی تلاش کردند که اصلاحات در این کشور دفن شود اما نشد، خیلی تلاش کردند نام اصلاح‌طلبی مترادف با سکولاریزم و ناممدوح باشد، اما نتوانستند و نشد.

    وی با بیان اینکه اصلاحات در متن کشور ما ریشه دارد و تبار تاریخی دارد، افزود: اسلام این گوهر ارزشمند در میان همه ادیان الهی مهم‌ترین رسالت آن اصلاحات بوده و بسیاری از احکام که ما امروز داریم این‌ها در میان ادیان دیگر بودند، نماز و روزه و بسیاری از ذبح شرعی طعام، در ادیان دیگر بودند اما اسلام ‌این‌ها را به‌روزتر و آسان‌تر کرد.

    رئیس حزب ندای ایرانیان ادامه داد: اصلاحات ماندنی و ماندگار است و با آرمان شهیدان ما پیوند خورده است که به‌عنوان علم‎داران اسلام جان به جان آفرین گفتند، امام یک مصلح اجتماعی است، به‌دلیل بدسلیقگی ما آنها را مصادره کردند، بزرگان ما کسانی هستند که در روزگار سخت این سرزمین در جبهه‌های جنگ از خویش و خون خود که ارزشمندترین گوهر وجود خود گذشتند.

    خرازی گفت: آرمان ما مشخص است، ایمان ما معین است، باورهای ما هویداست، بگذارید و بگذاریم در کنار هم و برای ایران و برای اینکه این کشور را بتوانیم به اوج قدرت و عظمت برسانیم، تلاش کنیم و تنها راه توسعه ایران از راه اصلاح‌طلبی است.

    وی بیان کرد: توسعه و آزادی، آزادی و رأی مردم، عدالت و توسعه، همه این‌ها امروز مترادف یکدیگر هستند، اگر می‌دانیم تحقق عدالت به منزله نفی ما و نفی فردی ما می‌شود، وظیفه دینی، انقلابی و اصلاح‎طلبی ما این است که به‌دنبال عدالت برویم، خودمان حذف بشویم اما پیشرفت اصلاحات حذف نشود.

    خرازی بیان کرد: کمی به این منطقه نگاه کنید، چرا ایران لنگرگاه امنیت است، باید بدانیم کسانی که قدرت فزاینده و بازدارنده در ایران را فراهم کردند، آنها زمینه این پیروزی را فراهم آورند.

    رئیس حزب ندای ایرانیان اضافه کرد: کاری که امروز سردار قاسم سلیمانی در منطقه انجام می‎دهد، در تاریخ ایران کم‎سابقه است و درود بر او باد که عزت ایران را به ارمغان آورد.

    خرازی در پایان گفت: همانگونه که امام خمینی تا دو دهه حاکم قلب‌ها بود، امروز مقام معظم رهبری نیز بر قلب‌ها حکومت می‌کند، باید مستحکم جلو رفت.

    بلاغ مازندران/