سردار حجتی نیا: دولتی ها با ۹ دی که روز میثاق با ولایت است بیگانه هستند و برای آن اهمیتی قائل نشدند

چاپ

به گزارش نیمه پر، همایش بصیرت ملت و میثاق امت با ولایت با شعار ۹ دی تجلی ایستادگی در برابر نفوذ آمریکایی با حضور مردم و بسیجیان در مسجد پیامبر اعظم (ص) بازار رامسر برگزار شد.

در این مراسم سردار حجتی نیا از یادگاران و فرماندهان دوران دفاع مقدس در سخنانی گفت: فتنه در اصطلاح سیاسی به معنای غبار آلود شدن صحنه سیاسی کشور در سطح یک جامعه است که در این بین فضای سیاسی جامعه آنقدر غبارآلود شود که تشخیص حق و طابل سخت باشد.

وی افزود: در سال ۸۸ به واقع یکی از بهترین و بیشترین حضور مردم را در انتخابات ریاست جمهوری را داشتیم که با عملکرد و واکنش بد برخی از خواص جامعه اسلامی این حماسه حضور در کام مردم تلخ شد.

وی اظهار داشت: در یک طرف این ماجرا رهبر معظم انقلاب بود که این انقلاب اسلامی را با درایت و هوشیاری خود آن را در پردنه های بسیار خطرناک عبور داده بود و در طرف دیگر این جریان کسانی بودند که زمانی در همین انقلاب مسئولیت داشته اند.

حجتی نیا در ادامه بیان کرد: سردامدارن این فتنه از مسیر قانونی مطالبات خود را پیگیری نکردند و با تهییج احساسات برخی جوانان و مردم با نماد های دینی و اسلامی اردوکشی خیابانی کردند و خسارات مادی و معنوی بسیاری متحمل انقلاب اسلامی کردند.

وی تصریح کرد: همه اینها تا جایی پیش رفت که این جریان و حامیانشان در روز عاشورا به امام حسین (ع) بی حرمتی کردند و این پایان ماجرا بود که با حماسه حضور مردم در ۹ دی و ایستادگی و بصیرت مردم همه آن برنامه های شوم را پایان داد.

وی با اشاره به اینکه ۹ دی تحقق وعده الهی بود خاطر نشان کرد: در ماجرای فتنه ۸۸ برخی از آنهایی که امروز کلمه رهبر و ولایت فقیه از دهانشان نمی افتد در آن روزهای حساس که می بایست از حق دفاع کنند و عمارهای ولایت باشند ساکت بودند و سخنرانی و حرف حق زدن را به نفع خودشان نمی دانستند.

سردار حجتی نیا تاکید کرد: گفتن اینکه فلانی در دوران امام خمینی (ره) و اوایل انقلاب چنین و چنان بوده و یا امام در موردش چنین گفته و یا مطالب از این دست که امروز در جامعه گفته می شود ملاک شناخت حق نیست بلمه همان طور که امام خمینی فرمودن ملاک حال فعلی افراد است و ما باید با آگاهی و شناخت رفتارهای هر شخصی مواضع خود را داشته باشیم.

وی افزود: امروز هم باید مردم با آگاهی و بصیرت خود در صحنه انتخابات حضور پیدا کنند و افرادی را منتخب خود قرار دهند که دلسوز نظام هستند تا این مسیر پیش برد انقلاب اسلامی بیش از پیش تقویت شود.

وی گفت: امروز در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی متاسفانه ارگان های دولتی به هیچ وجه به میدان نیامده اند و حضور پیدا نکرده اند در حالی که امروز مصادف است با روز میثاق با ولایت  و بصیرت، اما می بینیم که دولت و ادارت خود را در این قضیه دخیل نمی کنند و این خود یک اشکال اساسی است.

وی در پاین گفت: آیا روز دانجشو از این روز مهمتر است یا اینکه در روز دانشجو باید رفت تا به اهداف سیاسی رسید اما امروز که روز کمتر ازر روز دانشجو نبوده می بینید که هیچ ارگان دولتی در این مراسم حضور پیدا نکرده که باید تاسف خورد.

IMG_0881 copy IMG_0883 copy IMG_0886 copy IMG_0906 copy IMG_0919 copy IMG_0922