پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 29 March 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 8570
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲ آذر, ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > چند رسانه ای > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    با حضور خانواده های شهدا، مردم و مسئولان:

    یاواره شهید دانش آموز احمد کوزه گر با عنوان آبروی محله در کتالم برگزار شد+ تصاویر

    به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج یادواره شهید دانش آموز احمد کوزه گر با عنوان آبروی محله در شهر کتالم شهرستان رامسر برگزار شد.

    به گزارش نیمه پر، به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا یادواره شهید دانش آموز احمد کوزه گر با عنوان آبروی محله در شهر کتالم شهرستان رامسر با حضور خانواده های شهدا، مردم، بسیجیان و مسئولان برگزار شد.

    در این مراسم ارزشمند سردار جشمید حجتی نیا از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس و فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی گفت: شهدا همیشه در تاریخ زنده هستند و با دست قدرت الهی و مقام شهادت خود مردم را برای یادواره های شهدا دعوت می کنند و دست همه را می گیرند.

    وی افزود: در سال جاری نیز طرحی به نام آبروی محله برنامه ریزی شده است که یادواره شهدا علاوه بر یک یادواره کلی در مناطق و محلات مراسم و یادواره هر شهیدی در منزل همان شهید بزرگوار برگزار شود تا بانگ معنویت و نفس گرم شهید یک بار دیگر مردم را در همان مخل زندگی شهید جمع کند.

    وی اظهار داشت: امروز باید دید که چه کسانی از جبهه حق دور شدند و همان طور که حضرت علی (ع) در خطبه ۱۴۷ نهج البلاغه می فرمایند هیچ گاه حق را نخواهید شناخت مگر آنکه ترک کننده آن را بشناسید؛ باید در مسیر حق کسانی که جا مانده اند را شناخت و در موردشان مطالعه کرد تا دقیق بتوان حق را شناخت.

    حجتی نیا در ادامه بیان داشت: امروز در جامعه ما یک فرمانده ای همانند شهید احمد کوزه گر در راه خدا و دین شهید می شود اما برخی مسئولین که قید و بند مادیات پایشان را بند کرده استف می گویند برای بشار اسد کشته شد و برای چه رفته بود؟! و بر روی تیتر اول روزنامه می نویسند سردار حسین همدانی در سوریه کشته شد؛ برخی ها سختشان است که بگویند شهید شد.

    وی تصریح کرد: حق و باطل امروز آنقدر فاصله اش روشن است که در لبنان ۳۰۰ مسلمان به وسیله تکفیری ها کشته می شوند برای کسی اهمیتی ندارد و هیچ واکنشی نشان نمی دهند اما اگر ۳۰۰ شهروند در فرانسه کشته شوند دنیا بسیج می شود؛ انگار آدمهایی که آنور زندگی می کنند فرق و تفاوت دارند.

    وی خاطر نشان کرد: حرفی که بشار اسد زد بسیار عجیب بود که بلایی که بر سر پاریس آمد ۵ سال است که در سوریه هر شب اتفاق می افتد.

    این یادگار ۸ سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه شهدا ناظر بر اعمال ما هستند در پایان گفت: شهید کوزه گر ها به ما آموختند که در عین نداشتن ها و مظلومیت ها اگر با خدا باشیم، او کمک می کند و راه را نشان می دهد که با همین ایستادگی و مقاومت ها کل دنیا را شکست دادیم و الگوی مقاومت شدیم.

    IMG_8744 copy IMG_8759 copy IMG_8785 copy IMG_8790 copy IMG_8804 copy IMG_8827