پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 8551
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲ آذر, ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > چند رسانه ای > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    به مناسبت هفته بسیج:

    دو طرح اقتصاد مقاومتی در رامسر افتتاح شد+ تصاویر

    به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج دو طرح اقتصاد مقاومتی در رامسر با حضور مسئولین شهرستانی افتتاح شد.

    به گزارش نیمه پر، با حضور مسئولین شهرستانی از جمله معاون فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه و بسیج، ریاست اداره جهاد کشاورزی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئول بسیج سازندگی سپاه رامسر تعدادی از طرح های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در شهرستان رامسر افتتاح و به بهره برداری رسید.

    سرهنگ پاسدار محمد جعفری فرمانده سپاه رامسر در حاشیه افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: یک طرح پرورش قارچ خوراکی و یک مجموعه تولیدی محصولات ترشی و مرباجات با ارائه وام ۱۰ میلیون تومانی از سوی جهاد سازندگی سپاه ناحیه رامسر افتتاح شد.

    وی افزود: تمام تلاشمان در بسیج سازندگی این است که طرح های تولیدی و به نوعی اشتغال های خانگی را در سطح شهرستان با ارائه تسهیلات بانکی کم سود تقویت ببخشیم و با توجه به ارزیابی ها و نظارت هایی که انجام شده است روند پیشبرد طرح های اقتصاد مقاومتی در رامسر قابل تحسین بوده است.

    محمد آزاد نیز در آیین افتتاح این دو طرح اقتصاد مقاومتی ضمن گرامی داشت هفته بسیج گفت: آنچه که امروز ما در ایران اسلامی در بخش امنیت و دیگر زمینه ها داریم حاصل تلاش و سلحشوری های بسیجیان ایران اسلامی است.

    وی افزود: امروز چند طرح در زمینه اقتصاد مقاومتی در شهرستان رامسر افتتاح شد که تلاش ها و همچنین عرضه محصولات و تولیدات خانگی قابل تقدیر و تحسین است.

    وی اظهار داشت: با کمکی که در بخش اقتصاد مقاومتی و تاکیدی که مقام معظم رهبری و دولت در این زمینه دارند باید گام های موثرتر و کارآمدتری را داشته باشیم.

    آزاد در پایان گفت: برای بهره برداری هر واحد تولیدی یقیناً دستگاه های اجرایی و دولتی باید کمک داشته باشند و امروز نیز برخی ادارت در افتتاح طرح ها بودند و اگر در بخش های دیگر نیاز به کمک و حمایت ادارات باشد این آمادگی وجود دارد که از سوی فرمانداری به دستگاه های اجرایی ابلاغ بشود تا نهایت همکاری را در بحث اقتصاد مقاومتی داشته باشند.

    IMG_8615 copy IMG_8617 copy IMG_8626 copy IMG_8636 copy IMG_8642 copy IMG_8662 copy IMG_8668 copy IMG_8684 copy IMG_8703 copy IMG_8709 copy IMG_8711 copy IMG_8723 copy IMG_8726 copy IMG_8738 copy