پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 848
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۳ آذر, ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    اختصاصی/ نیمه پر گزارش می دهد:

    سیل و رانش زمین در رامسر مدارس را تعطیل و یک کشته برجای گذاشت

    بارش شدید باران که از یکشنبه شب در این شهرستان آغاز شد، باعث آبگرفتگی معابر، جاری شدن سیل و کشته شدن یک شهروند رامسری شد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیمه پر،  صبح امروز خانم لیلا حلاجیان ۳۴ ساله «کارشناس ارشد، کارمند دارایی چابکسر» در حال رفتن به محل کار بر اثر افتادن در کانال آب درگذشت.

    بعد از افتادن این شهروند در کانال آب تمام  و مشاهده این حادثه توسط یکی از بستگان وی تمام نیروهای امدادی و برخی مسئولان شهرستانی در محل حادثه حاضر شدند و بعد از ساعت ها  تلاش توانستند جنازه اش را در اطراف دبیرستان افتخاری پیدا کنند.

    طبق گزارشات ارائه شده در شبانه روز گذشته بیش از ۱۶۰ میلی متر باران در رامسر باریده است که کم سابقه است و باعث خسارات سنگین، آبگرفتگی شدید معابر و خیابان های اصلی شهرهای رامسر، کتالم و سادات شهر شده است.

    بارش شدید باران باعث شد که معابر اصلی شهر و خیابان ها مسدود شوند و بر همین اساس مدارس رامسر تعطیل اعلام شد.

    دادگستری رامسر نیز به علت آبگرفتگی شدید چهار راه دادگستری امروز تعطیل بوده است.

    بعد از شهر امروز نیز با حضور رستم زرودی مدیر کل بحران، فخاری معاون هلال احمر، افشار مسئول رودخانه های اداره کل آب استان مازندران و برخی از مسئولان اجرایی و نهادهای امنیتی و نظامی شهرستان رامسر جلسه ستاد بحران تشکیل شد.

    مسئولان شهرستانی شرح گزارشات و تصمیم گیری های لازم را ارائه کردند.

    اکثر صحبت ها و شلات نبود اعتبارات لازم است که  برای ساخت سازه ها و دیگر امکانات برای هدایت آب های سطحی و رودخانه ای نیاز به تامین اعتبار دارند.

    در این جلسه برای تامین اعتبار و تهیه طرح هدایت آب های سطحی و دیگر مسائل تصمیم گیری هایی شد که مسئولان اجرایی شهری و استانی در حال پیگیری آنها هستند.

    هم اکنون تمام نیروهای امدادی، بسیج و سپاه ناحیه، اورژانس و دیگر دستگاه های رامسر در حال آماده باش هستند تا در صورت وقوع حادثه برای کمک رسانی به مردم حاضر شوند.