دلواپسی از غیر بومی بودن افراد جذب شده در اداره راه رامسر منتفی است/ اخبار واصله آقای مکارمی صحت ندارند

چاپ

به گزارش نیمه پر، بعد از درج خبر انتقاد رئیس شورای بخش مرکزی رامسر از جذب ۷ نیروی غیر بومی زن در  اداره راه رامسر در سایت خبری نیمه پر فاطمه مرادی فرد از کارشناسان املاک و حقوقی اداره راه و شهرسازی رامسر جوابیه ای را بدین منظور برای سایت خبری نیمه پر ارسال کرد که به به شرح ذیل می باشد: 

با سلام و احترام؛
لازم به توضیح است که متاسفانه اخبار واصله آقای مکارمی از صحت کافی برخوردار نیستند.

اداره راه و شهرسازی رامسر امسال ۶ نیروی جدید استخدام کرد که ۴ نفر از آنها خانم می باشند، ۳ نفر از تنکابن و ۱ نفر از نوشهر است و دو نفر دیگر مرد و یکی ساکن رامسر و دیگری از تنکابن می باشند.

برای توضیح بیشتر ذکر این مسئله لازم است که این افراد از بین آزمون استخدامی دارای بالاترین رتبه بوده اند؛ بنابراین دلواپسی از غیر بومی بودن افراد جذب شده منتفی است.

همچنین باید توضیح داد که استخدام نیروی جذب شده در بخش اداری می باشد که خانم ها در قسمت های کارشناسی املاک و حقوقی، نظارت بر ماشین آلات، کارشناس شهرسازی و کارشناس نظارت بر راه دارای سمت می باشند.

یعنی انتقاد مطرح شده تنها بر جذب یک نفر نیروی خانم در بخش کارشناس نظارت بر راه می باشد که آنهم می توان اینگونه پاسخ داد که علاوه بر این خانم دو همکار مرد نیز در این بخش همکاری دارند و نگرانی از این باب که مدام باید در راه های صعب العبور حضور یابند منتفی است.
با احترام

کارشناس املاک و حقوقی اداره راه و شهرسازی رامسر

فاطمه مرادی فرد