پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Wednesday 24 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 8260
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۹ آبان, ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    گزارش خبری و تصویری:

    رزمایش گردان های بیت المقدس در رامسر برگزار شد+ تصاویر

    رزمایش گردان های بیت المقدس بسیج شهرستان رامسر با حضور بسیجیان در اردوگاه میرزاکوچک خان برگزار شد

    به گزارش نیمه پر، در صبحگاه مشترک رزمایش که در اردوگاه میرزاکوچک خان برگزار شد سرهنگ محمد جعفری فرمانده سپاه رامسر طی سخنانی گفت: نقش بسیج در همه عرصه های انقلاب اسلامی به طور قاطع و مقتدرانه ای تا به امروز بوده است.

    وی افزود: بسیجیان در زمان انقلاب در مواجهه با رگوهک های مناففین و بعد از آن در ۸ سال دفاع مقدس به همراه سایر نیروهای نظامی از دین و خاک کشورمان حفاظت کردند و با تقدیم جانشان برای همگان الگو شجاعت و مردانگی شدند.

    وی اظهار داشت: بعد از ۸ دفاع مقدس بسیجیان در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، سازندگی و اقتصادی وارد میدان شدند و اقدامات بسیار خوبی در بحث محرومیت زدایی انجام دادند که در شهرستان رامسر نیز در موضوع سازندگی در مناطق مختلف دهستان جنت رودبار و اشکور اقدامات خوبی انجام شد.

    فرمانده سپاه رامسر با تاکید بر هوشیاری در نفوذ فرهنگی دشمن تصریح کرد: امروز میدان جنگ و نوع جنگ تغییر یافته است و طبق بیانات رهبر معظم انقلاب که این جنگ را جنگ نرم، شبیخون فرهنگی نیز یاد می کنند باید در این عرصه جهاد وارانه با تولید محتوای ارزشی به مقابله به هجمه های فرهنگی دشمن بپردازیم.

    در ادمه امام جمعه رامسر در سخنانی گفت: امروز به برگت بسیج و فرهنگ بسیجی دنیا متوجه شده است که ایران اسلامی دارای رهبری مقتدا و حکیم است و بسیجیان ایران اسلامی نیز گوش به فرمان رهبری عزیز هستند.

    وی افزود: در ۸ سال دفاع مقدس به دنیا نشان دادیم ایران در مقابل زیاده خواهی دنیا یکپارچگی خود را حفظ می کند و در مقابل ابرقدرتهای دنیا قد علم می کند.

    حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی در ادامه بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی شان رابطه با آمریکا را ممنوع اعلام  کردند و آمریکا می خواهد به بهانه مذاکرات هسته ای در ایران اسلامی نفوذ کند که با رهبری مدبرانه حضرت آقا این راه برای همیشه بسته است.

    وی در پایان گفت: امروز با رهبری بصیر و آگاه تمامی نقشه های دشمن را نقش بر آب کرده ایم و دولت مردان هم باید همانند همیشه گوش به فرمان مقام معظم رهبری در این راه ثابت قدم باشند.

    در حاشیه این رزمایش سید احمد معافی معوان عملیات سپاه ناحیه رامسر در گفتگویی افزود: در این رزمایش تعداد ۴۹۸ نفر از برادران بسیجی حضور داشتند و کلاس های آموزشی به مدت دو روز و ۳۶ ساعت برگزار شد.

    وی افزود: رزمایش دفاع از کوی و برزن و عملیات های مقابله با نا آرامی ها و اغتشاشات که طبق برنامه ریزی قرار بود در خیابان شهید مطهری و بلوار معلم برگزار شود به علت شرایط بد جوی و بارش شدید باران لغو شد.

    گفتنی است مراسم شب هفتم شهادت امام حسین (ع) نیز در اردوگاه با حضور بسیجیان برگزار شد.

    IMG_6465IMG_6470 IMG_6479 IMG_6487 IMG_6497 IMG_6503 IMG_6515 IMG_6521 IMG_6547 IMG_6565