رزمایش الی بیت‌المقدس در رامسر برگزار می شود

چاپ

به گزارش نیمه پر، سرهنگ محمد جعفری در نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفت: رزمایش الی بیت المقدس با ماموریت های دفاع از کوی و برزن و مقابله با ناآرامی ها در روزهای ۷ و ۸ آبان ماه در رامسر برگزار می شود.

وی افزود: از جمله اهداف این رزمایش حفظ و انسجام بسیجیان، تقویت بنیه دفاعی و تداوم آموزش بسیجیان، جلوگیری از ورود دشمن به شهر، دفاع از مردم غیر نظامی و مقابله با آشوبگران است.

فرمانده سپاه رامسر در ادامه بیان کرد: مصداق رزمایش دفاع از کوی و برزن در صدر اسلام را در جنگ های احزاب و خندق و در انقلاب اسلامی در  ۸ سال دفاع مقدس و بویژه در خرمشهر توسط رزمندگان اسلام را مشاهده می کنیم.

وی اظهار داشت: ما در هر زمان و هر موضوعی وقتی از بسیجیان و تفکر بسیجی استفاده کردیم موجب اعتلای نظام جمهوری اسلامی بود و این بسیجیان بودند که با همت و رشادت های خود امید های شیطانی دشمنان انقلاب اسلامی را نابود کردند.

وی با بیان اینکه بسیجیان ما منتظر یک اشاره فرماندهی معظم کل قوا هستند افزود: مهمترین عامل اصلی حفظ انقلاب ولایت پذیری می باشد و ترویج گفتمان امام (ره) و حضرت آقا در این مسیر در تقویت و حفظ انقلاب اسلامی نقش محوری دارد که بسیجیان همیشه در این زمینه ها الگوی همگان بودند.

جعفری محل اجرا و برگزاری رزمایش در روز نخست را اردوگاه میرزاکوچک‌خان رامسر اعلام کرد و گفت: در روز دوم رزمایش با اجرای صبحگاه مشترک در میدان صبحگاه اردوگاه میرزاکوچک‌خان شهرستان آغاز می‌شود و سپس در بلوار معلم و خیابان مطهری بسیجیان به اجرای رزمایش و ماموریت های محوله می‌پردازند.