پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ , Tuesday 16 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 8182
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۵ آبان, ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    به مناسبت هجدهمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی:

    انتخابات شورای های دانش آموزی در ۸۰ مدرسه شهرستان رامسر برگزار شد+ عکس

    به مناسبت فرا رسیدن هجدهمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی همزمان با سراسر کشور انتخابات شورای دانش آموزی در ۸۰ مدرسه شهرستان رامسر برگزار شد.

    به گزارش نیمه پر، محمدصادق امینی نیا رئیس اداره آموزش و پرورش رامسر در دبیرستان دخترانه امام (ره) که فرماندار و امام جمعه نیز حضور داشتند گفت: این انتخابات در ۸۰ مدرسه برگزار و شامل تمام مقاطع تحصیلی است.

    در این مراسم که درمدرسه امام خمینی (ره) برگزار شد پیام وزیر آموزش و پرورش توسط یکی از دانش آموزان قرائت شد و دانش آموزان به افراد مورد انتخاب خود رای را به صندوق ها ریختند.

    شور و نشاط دانش آموزان رامسری در این انتخابات با تبلیغات پرشور نمایان بود و در مدارس فضای انتخاباتی وجود داشت.

    حجت الاسلام سدی جلیل مرتضوی امام جمعه رامسر در جمع دانش آموزان گفت: فرهنگ شورایی باید در مدارس نهادینه شود.

    وی افزود: انتخابات شوراهای دانش آموزی کاربزرگی در مدارس هست و باید منتخبان مورد توجه مدیر و اولیای مدرسه قرار بگیرند.

    وی بیان داشت: رای تک تک شما دانش آموزان در پویایی و تحول مدرسه ارزشمند است و منتخبان از نفوذ و قدرت خود در پیشبرد امور مدرسه استفاده نمایند.

    امام جمعه رامسر با اشاره به اینکه در انتخابات با نگاه های قومی و قبیله ای ضرر دیده ایم تصریح کرد: معیار انتخاب یک شخص در هر انتخاباتی باید اخلاص، توانمندی ، تعهد و تخصص باشد.

    فرماندار رامسر نیز در این مراسم طی سخنانی گفت: انتخابات شوراهای دانش آموزی یک بنیان بسیار مهم و تمرین مسولیت پذیری دانش آموزان برای آینده می باشد.

    حسین سروری در جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه امام (ره) شهر رامسر به مناسبت برگزاری  هجدهمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی افزود: در نظام های مبتنی بر مردم سالاری دینی یکی از مهمترین شاخص ها میزان مشارکت مردم در عرصه های مختلف است.

    وی ادامه داد: در کشور ما بطور میانگین هرسال یک انتخابات برگزار می گردد و نظام ما مبتنی بر آرا و مشارکت  مردم می باشد.

    وی با بین اینکهبرای رسیدن به توسعه پایدار باید زمینه های مشارکت مردم در عرصه های مختلف فراهم شود خاطر نشان کرد: برگزیدگان و منتخبین شوراهای دانش آموزی جایگاه مهمی دارند و باید پل ارتباطی موثری بین  مدیر مدرسه و دانش آموزان باشند.

    وی تصریح کرد: این انتخابات تمرین انتخاب اصلح و شایسته هست  و شما دانش آموزان باید با وسواس و دقت زیاد بهترین ها را انتخاب نمایید.

    وی در پایان گفت: بدلیل همین دقت نکردن ها گاهی بعد از چند مدت از انتخاب خود پشمیان می شوید  که چرا به وعده ها عمل نشد که باید توجه خود را در انتخاب شخص شایسته داشته باشید.

    ۱۳۰۱۷ photo_2015-10-28_00-49-13 photo_2015-10-28_00-49-21 photo_2015-10-28_00-49-26