سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر منصوب شد/ تصاویر

چاپ

به گزارش نیمه پر، مراسم معارفه سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر با حضور حجت الاسلام صفر قاسمی معاون مدیر کل،محمد فوقی معاون قرآن و عترت اداره کل، هنرمندان، اصحاب رسانه و کارمندان این اداره برگزار شد.

در این معارفه سید داریوش قانع به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر منصوب شد.

گفتنی است پیش از این حجت الاسلام صفر قاسمی رئیس اداره ارشاد تنکابن و معوان مدیر کل در غرب مازندران سرپرستی این اداره در شهرستان رامسر را برعهده داشت.

حجت الاسلام قاسمی در این مراسم که در اداره فرهنگ و ارشاد رامسر برگزار شد طی سخنانی گفت: حوزه فرهنگ و هنر بسیار وسیع است و باید در این زمینه کار و تلاش کرد.

وی افزود: ماموریت ما این است که با فرهنگ و هنر، چگونه زیستن را به مردم راهنمایی کنیمو باید در این مسیر فضایی را ایجاد کنیم تا اصحاب خبر و رسانه دغدغه ها را بیان کنند.

وی بیان کرد: ما باید با استفاده از هنر عمق مسایل دینی و فرهنگی را به مردم نشان دهیم و این چنین فرهنگ دینی خودمان را در جامعه ترویج کنیم که این نکته مورد نظر رهبر معظم انقلاب است تا در مسایل هنری عمیق به مسایل دینی و فرهنگی پرداخته شود.

قاسمی در زمینه انتخاب سید داریوش قانع به سرپرستی جدید اداره ارشاد رامسر اظهار داشت: قانع از جنس فرهنگ و هنر است و سالها در این حوزه ها از رانندگی اداره تا فعالیت های هنری و فرهنگی را انجام داده است و با درد فرهنگ و هنر آشنایی دارد.

وی در پایان سخنان خود تا کید کرد: نقد باعث پیشرفت همه جوامع است و خبرنگاران آغاز گر و انتقال دهنده این نقد ها هستند که باید این نقد ها در کمال انصاف باشد تا مورد وثوق و توجه قرار گیرد.

سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد رامسر نیز بعد از دریافت حکم سرپرستی خود ضمن تشکر از همه هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر رامسر، و اعتماد مدیر کل ارشاد استان گفت: از اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان می خوام که به بنده کمک کنند تا در این مسئولیت وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهم.

وی افزود: نبود فضای فرهنگی، هنری بزرگترین مشکل ما در شهرستان رامسر است که خوشبختانه با تلاش ها و پیگیرهای مکرر در حال برطرف شدن است.

سید داریوش قانع در پایان پفت: تلاشم این است با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید در جهت تعالی فرهنگ و هنر شهرستان رامسر گام بردارم.

IMG_6209 IMG_6219 IMG_6226 IMG_6235 IMG_6241 IMG_6243 IMG_6246 IMG_6254