اصلاحاتی که بخواهد به هرج و مرج و فتنه ۸۸ دامن بزند قلع و قمع اش می کنیم/ ورزش رامسر موفقیت و وضعیت مطلوبی ندارد

چاپ

به گزارش نیمه پر، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی در خطبه های نماز جمعه این هفته در بین نمازگزاران جمعه شهرستان رامسر گفت: در روزهای گذشته سفر رئیس جمهور را به استان لاله خیز و ولایتمدار مازندران داشتیم که همان طور که رهبر انقلاب به همدلی و همزبانی تاکید کردند امیدواریم که این سفر مشکلات مردم مازندران را حل کند.

وی افزود: فقر در زیر برگ های سبز استان مانزندارن ناپیداست و بیکاری بیداد می کند که امیداوریم دستورالعمل هایی خوبی را رئیس جمهور محترم  در بحث های گردشگری، سلامت، فر هنگی و اقتصادی داده باشند تا مشکلات حوزه های مختلف استان هر چه سریعتر رفع شود.

امام جمعه رامسر اظهار داشت: گاهی اوقات صحبت هایی از نگاه جبهه اصلاحات از طرف برخی ها می شود که باید گفت هر کسی در هر حزب و گروهی باشد زیر چتر ولایت قرار بگیرد به دیده منت می گذاریم.

وی گفت: هرج و مرج و فتنه ۸۸ و خیلی از مسائل دیگر را می خواهند دامن بزنند به حزب اصلاحات که ما آن اصلاحات را چه در شهرمان باشد و چه در کشورمان باشد قلع و قمع اش خواهیم کرد.

وی در ادامه بیان داشت: ما باید از واقعه غدیر درس بگیرم و نباید تاریخ دوباره برای مسلمان تکرار شود و باید درکنار ولایت با پاسداری از خون شهدا و زنده نگه داشتن ارزش های اسلامی همیشه ثابت قدم باشیم.

وی اضافه کرد: جان دادیم هشت سال دفاع مقدس را به سرانجام رساندیم، جان دادیم انقلاب را تا به اینجا رسانده ایم و جان دادیم  حماسه ۹ دی را در فتنه ۸۸ رقم زدیم و همان طور که مردم ولایتمدار عاشورای ۹ دی را در مقابل فتنه گران رقم زدند امروز هم لبیک گویان و تکبیر گویان گوش به فرامین امام خامنه ای هستیم و خواهیم بود.

وی با اشاره به ۲۶ مهر ماه که روز تربیت بدنی است گفت: ورزش و جوانان در رامسر موفقیتی نداشت، رامسری که زمانی مهد والیبال، فوتبال و دیگر ورزش ها بوده امروز در میادین ورزشی وضعیتی مطلوبی ندارد.

حجت الاسلام مرتضوی تصریح کرد: مسئولین مربوطه به فکر جوانان رامسر باشند زیرا فضای استادیوم ورزشی در رامسر در خور شأن جوانان و ورزش دوستان نیست و جایگاه خوبی هم برای ورزش نداریم که باید در این زمینه اقدامات خوبی انجام شود.

وی با اعلام اینکه روز صادرات را نیز در پبیش داریم خاطر نشان کرد: در رامسر متاسفانه با وجود ظرفیت هایی زیاد و متنوع صادرات قابل توجهی نداریم که در این بین همه تولیدات از جمله چای، مرکبات و دیکر موارد به سبب سیاست های غلط و خسارت های برف سال های گذشته از بین رفته است.

وی تاکید کرد: رامسر در بخش صنایع دستی و کشاورزی برای صادرات ظرفیت های خوبی دارذ که باید در این زمینه ها سرمایه گذاری کرد.

امام جمعه رامسر ابراز کرد: دولت باید تمام دغدغه خود را برای رفع بیکاری و معیشت مردم بگذارد و در این زمینه برنامه های مدون و قابل اتکایی را داشته باشد.

وی در پایان گفت: خدمت به مردم عبادت است و همه مسئولان باید برای خدمت به مردم و انقلاب تمام تلاش خودشان را داشته باشند.