پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 7927
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۳ مهر, ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > چند رسانه ای > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    آیین اختتامیه اردوهای جهادی دانشجویان بسیجی رامسر برگزار شد+ تصاویر

    مراسم اختتامیه اردوهای جهادی سال ۹۴ حوزه بسیج دانشجویی شهید باهنر شهرستان رامسر با حضور مسئولان و دانشجویان بسیجی در سالن اجتماعات سپاه ناحیه برگزار شد.

    به گزارش نیمه پر، مراسم اختتامیه اردوهای جهادی سال ۹۴ حوزه بسیج دانشجویی شهید باهنر شهرستان رامسر با حضور جانشین فرماندهی سپاه، فرمانده حوزه بسیج دانشجویی، ریاست دانشکده پرستاری، مسئولان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی شهرستان و دانشجویان بسیجی در سالن اجتماعات سپاه ناحیه برگزار شد.
    در ابتدای این مراسم سروان خمسیه جانشین فرماندهی سپاه رامسر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره سردار سرلشکر شهید سعید همدانی و با قدردانی از بسیج دانشجویی جهت برگزاری اردو های جهادی گفت: ارزیابی ها نشان می دهد که برگزاری اردو های جهادی در تقویت روحیه جوانان و جامعه بسیار مناسب و مفید بوده است.

    وی اردوهای جهادی را معنای واقعی یک حرکت انقلابی دانستند و یادآور شد: این حرکت فرهنگی و انقلابی که بسیار هم مورد توجه و تاکید مقام معظم رهبری می باشد کماکان باید مستدام و با عزم جدی تر به کار خود جهت تحقق اهداف این انقلاب و نظام گام بردارد.
    وی اضافه کرد: با توجه به نزدیک شدن ماه محرم و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین علیه السلام، جوانان بسیجی دو شاخص مهم انتخاب، ایستادگی و مقاومت را باید سرلوحه کار و زندگی خود مانند امام حسین (ع) قرار دهند.
    در ادامه محمد علی آزادی که از آزادگان دوران هشت سال دفاع مقدس و بعنوان مهمان ویژه و سخنران آیین اختتامیه بود طی سخنانی اظهار داشت: بسیج واژه مقدسی است که می‌توان با آن امور بسیاری را جهت شکوفایی نظام اسلامی پیش برد.

    وی افزود:  تا زمانی که انسان یک روحیه انقلابی و ولایت پذیر نداشته باشد معنای واقعی یک بسیجی را نمی‌داند.
    وی با تاکید بر اینکه یک بسیجی با حضور فعال در عرصه های مختلف معنا پیدا می‌کند بیان کرد: بسیج منشا خیر و برکت است و این در اردوهای جهادی در چند سال اخیر به خوبی نمود پیدا کرده است و اینگونه اردوهای جهادی و جهادگرانه ریشه در ارزشهای عالی انسانی دارد و ما باید از خداوند متعال شاکر باشیم که این توفیق خدمتگزاری و حضور در این جهاد مقدس را به ما عطا فرموده است.
    آزادی اضافه کرد: بسیاری از موفقیت های این نظام مرهون تفکر بسیجی می باشد که هر جایی این تفکر به عرصه ظهور رسانده شد و یک نیروی بسیجی با بصیرت وارد میدان شد آن جامعه شکوفا گردیده است و به همین دلیل است که وظیفه ما بعنوان یک بسیجی و دانشجو در جامعه فعلی داشتن یک روحیه عدالت خواهانه و پیگیر بودن مطالبات و منویات مقام معظم رهبری می باشد تا با تکرار این آرمان ها بتوانیم انقلاب اسلامی را به شکوفایی هرچه بیشتر برسانیم.
    در پایان مراسم نیز فاطمه محبتی مسئول بسیج دانشجویی رامسر بیان داشت: اعزام نیروهای جهادگر در سال جاری به منطقه جنت رودبار شهرستان رامسر با محوریت عمده فعالیت های اردوهای جهادی مانند ساخت مدرسه، مسجد، نوسازی مدارس، غنی سازی اوقات فراغت، کار آمد سازی و حتی در زمینه اقتصاد به روستائیان محروم انجام شد.
    وی دانشجویان و جهادگران اعزام شده به مناطق محروم را سفیران انقلاب دانست و خاطر نشان کرد: توشه اعمال کار شما همراه با توصیه مقام معظم رهبری که ایجاد امید و نشاط در جامعه است، همراه شده است.

    در پایان با آیین تقدیر  از دانشجویان جهادگر و مسئولین ارگان های دخیل در طرح بسیج سازندگی سال ۹۴ این مراسم به کار خود پایان داد.

    خبرنگار: پوریا بابا دیلمی/

    photo_2015-10-15_12-56-53 photo_2015-10-15_12-57-02 photo_2015-10-15_12-57-06 photo_2015-10-15_12-57-09 photo_2015-10-15_12-57-12 photo_2015-10-15_12-57-17 photo_2015-10-15_12-57-20 photo_2015-10-15_12-57-24 photo_2015-10-15_12-57-28