پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Wednesday 24 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 774
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۷ آبان, ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۹
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    فرمانده سپاه رامسر خبر داد:

    رزمایش الی بیت المقدس در رامسر برگزار می شود

    فرمانده سپاه رامسر از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس شهرستان رامسر خبر داد و گفت: این رزمایش از ساعت ۷ صبح روز پنج شنبه ۲۹ آبان شروع و تا عصر روز جمعه با حضور سه گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر برگزار می شود.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیمه پر، سرگرد پاسدار محمد جعفری در گفتگویی با خبرنگار ما ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: این رزمایش در قالب دفاع از کوی و برزن و مقابله با نا آرامی ها انجام می شود و به طبع این رزمایش صحنه اقتدار و صلابت بسیجیان است.

    IMG_2624

    وی اظهار داشت: بدون شک برگزاری چنین رزمایش هایی در ایجاد روحیه اقتدار، امید و حفظ انسجام بسجیان نقش بسزایی دارد و در نگاه کلی تر موجب هراس دشمنان است.

    وی ایجاد آمادگی عمومی، ارتقا روز افزون توانهای رزمی و دفاعی با اجرای موفق ماموریت محوله، مردمی کردن دفاع و پایان ناپذیری بین رزم نیروها و ظرفیت های محلی، ایجاد وحدت و همدلی، شناخت بیشتر فرماندهان و اعضا در سطح گردانها را از جمله اهداف این رزمایش دانست.

    جعفری تصریح کرد: در این رزمایش تمرین تاکتیکی برای دفاع از مراکز مهم شهرستان همچون ادارات و شهروندان در مقابل حملات احتمالی دشمن تمرین خواهد شد و در این خصوص سناریوهایی از قبل طراحی و اجرا می شود.

    وی همچنین در راستای برگزاری برنامه های فرهنگی این رزمایش افزود: برگزاری برنامه زیارت عاشورا و همچنین برنامه عزاداری با حضور سخنران و مداح کشوری در اردوگاه هفتم تیر از جمله برنامه های فرهنگی این رزمایش است.

    وی در ادامه بیان داشت: باید اعتقاد داشته باشیم که همیشه و در همه حال هر جا که بسیج حضور پیدا کرد محاسبات دشمن از بین رفت و بسیج با قدرت مثال زدنی خود که همان ایمان، شجاعت و ولایت پذیری اش است توانسته توطئه ها را خنثی کند و موجب اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.

    وی در همین زمینه خاطر نشان کرد: بسیجیان در دوران دفاع مقدس با نثار خون خود نهال نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و دشمن تا به دندان مسلح را که عنوان می کرد چند روزه کشور ما را فتح بکند به خاری و ذلت کشاندند و حماسه هشت سال دفاع مقدس را در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه کردند.

    فرمانده سپاه رامسر با اشاره به حضور بسیجیان در عرصه های مختلف نظام اسلامی در حال حاضر بیان کرد: بسیجیان بعد از دفاع مقدس با حضور در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی همچون بسیج علمی، بسیج اقتصادی و بسیج فرهنگی و دیگر زمینه ها سعی در ارتقا سطح این حوزه ها دارند و همچنان نیز این راه را با گوش به فرمان بودن به امر ولی امر مسلمین پیش می برند.

    وی رضایت رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای را از بسیج مستضعفین بزرگترین هدیه به این نهاد مردمی دانست و گفت: بسیجیان با بصیرت مثال زدنی خود در فتنه سال ۸۸ و مقابله با هجمه های دشمن با صلابت هر چه تمام تر پشتیبان ولایت فقیه بودند و به نظام مقدس اسلامی شکوه ویژه ای دادند.

    سرگرد پاسدار محمد جعفری در پایان بیان داشت: در هفته بسیج نیز برنامه متنوع و خوبی را در دست برنامه ریزی داریم که امیدواریم با همکاری همه ادارات و نهادها بتوانیم ادای دینی کرده باشیم به خون پاک شهیدانی که برای اعتلای انقلاب اسلامی روزی جان خود را نثار اسلام و انقلابمان کردند.