وحدت تکیه کلام دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه در مازندران

چاپ

به گزارش نیمه پر به نقل از کارمند شمال، یکی از برنامه‌های جدی دشمن ایجاد شکاف بین مردم در حوزه‌های مختلف به ویژه در مسائل سیاسی است.

دشمن از زمان شروع مذاکرات هسته‌ای بحث موافقان و مخالفان هسته‌ای را توسط برخی از رسانه‌های داخلی و خارجی کلید زد و تلاش داشت در کشور دو جبهه مخالف و موافق هسته‌ای ایجاد کند.

چیزی که امروز دغدغه بسیاری از افراد اثرگذار در استان مازندران است، تکیه بر وحدت داخلی برای ساختن ایران اسلامی است.

موضوع تکیه بر وحدت داخلی امروز در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح در استان مازندران به خوبی تشریح و تبین شد و فرماندهان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی و پس از نماینده ولی فقیه نیز بر آن تاکید داشتند.

دشمن تلاش دارد در سایه ایجاد اختلافات داخلی اهداف از پیش تعیین شده خویش را در کشور اجرا کند و این موضوع بارها و بارها به اثبات رسید.

فرمانده سپاه کربلای مازندران در این دیدار اظهار کرد: طی دو سال اخیر برخی افراد تلاش دارند تفکر انقلابی را تضعیف کنند و این موضوع باید مورد توجه افراد نخبه قرار گیرد.

سردار محمدحسین بابایی اضافه کرد: عداوت دشمن به نظام انقلاب اسلامی ایران کم نشده بلکه افزایش پیدا کرد، در حال حاضر در صحنه جنگ هستیم چون عداوت دشمن نسبت به مردم ایران کم نشده است.

در ادامه سردار مسعود جعفری‌نسب فرمانده انتظامی استان مازندران نیز با بیان اینکه در حال حاضر نیاز به وحدت داریم، یادآور شد: ایران دارای دشمنان بسیار است که برای حفظ ایران اسلامی باید بر وحدت تکیه کنیم.

وی افزود: برای حفظ انقلاب اسلامی باید دور ولایت‌فقیه جمع شویم و از حریت انقلاب اسلامی به خوبی دفاع کرده و زمینه صدور انقلاب اسلامی را فراهم کنیم.

در ادامه نماینده ولی فقیه در استان مازندران با تاکید بر همدلی و وحدت بیان کرد: مردم ایران در دوران دفاع مقدس تاریخ ساختند و عاشورا بار دیگر در کشور تکرار شده است.

آیت‌الله طبرسی خاطرنشان کرد: تنها در سایه وحدت و همدلی زمینه صدور انقلاب اسلامی به اقصی نقاط جهان فراهم می‌شود و این موضوع باید به صورت جدی در سطوح مختلف پیگیری شود.