پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 29 March 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 764
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۶ آبان, ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    شریعت نژاد مطرح کرد:

    راه‌اندازی صدا و سیمای غرب­ مازندران خواسته مردم این منطقه از سرافزار است

    نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی، راه‌اندازی صداوسیمای مختص به غرب مازندران را مهم‌ترین نیاز و خواسته مردم از سرافزار برشمرد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیمه پر،  نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس­ آباد ضمن تبریک انتصاب محمد سرافزار به سمت ریاست صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، گفت: ازآنجایی‌که سرافزار از چهره‌های انقلابی و برخاسته از شمال کشور است، امیدوارم که در پایان دوره فعالیت ایشان، کارنامه عملکردشان، موجب سرافرازی و افتخار مردم شمال کشور شود.

    وی گفت: واگذار کردن مسئولیت ریاست صداوسیمای کشور رسالت خطیری است که دولت با توجه به شناخت از توان مدیریتی و سوابق جهادی دکتر سرافراز، آن را بر عهده ایشان قرار داده است و امیدوارم که این فرد مسئول و برخاسته از شمال کشور با به­ کارگیری رهنمودهای داهیانه مقام معظم  رهبری و دیگر دلسوزان واقعی نظام در جهت انعکاس به‌موقع اخبار و انتشار حقایق و صادر نمودن ابعاد وجودی نظام مقدس اسلامی و رفع ابهامات موجود در میان دیگر فارسی‌ زبانان خارج از کشور موفق عمل کنند.

    نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به رئیس جدید سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران مردم غرب مازندران با توجه به برخورداری از رسانه‌ای تحت عنوان رادیو دریا، فرهنگ و آداب‌ورسوم مختص خود را با گویش مرسوم در این دیار، به گوش همگان می‌رساندند.

    ولی متأسفانه این امتیاز با پیروزی انقلاب اسلامی از مردم غرب مازندران سلب گردید و از آن زمان تاکنون صداوسیمای استان مازندران فرهنگ، آداب‌ورسوم و گویش مردم غرب مازندران را به‌طور کل از برنامه‌های تولیدی خود حذف کرده است.

    وی تصریح کرد: در آستانه آغاز به کار رئیس سازمان صداوسیمای کشور، مردم غرب مازندران از دکتر سرافراز انتظار دارند تا خواسته‌ای را که در طی دوره‌های قبل نادیده گرفته شده است را تحقق بخشیده و با راه‌اندازی صداوسیمای غرب مازندران امکان به نمایش گذاشتن جاذبه‌های گردشگری و انعکاس آداب‌ و رسوم و فرهنگ مختص به مردم این دیار را میسر سازند.

    منبع: تنکابن ۲۴