پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 7632
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۳۰ شهریور, ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۳
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ورزشی > ویژه ها
  •   

    مسابقات فوتبال گل کوچک روستای شستا با برگزاری فینال به کار خود پایان داد+ تصاویر

    مسابقات گل گوچک جام شهدای روستای شستا، گرامی داشت هفته دفاع مقدس با برگزاری فینال این دوره از مسابقات روز گذشته به کار خود پایان داد.

    به گزارش نیمه پر، این دوره از مسابقات فوتبال گل کوچک با عنوان جام شهدا در رده سنی آزاد با حضور ۱۲ تیم شرکت کننده از شهرستان های رامسر، چابکسر و تنکابن از تاریخ ۵ شهریور آغاز شد و با برگزاری فینال مسابقات در روز گذشته به کار خود پایان داد.

    فرمانده پایگاه مقاومت شهدای شستا در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما ضمن ابراز خرسندی از برگزاری چنین دوره های ورزشی برای جوانان بسیجی روستا گفت: با توجه به اینکه در سال های قبل نیز این دوره از مسابقات برگزار می شد می توان گفت که کیفیت این دوره از مسابقات بسیار رشد خوبی داشت.

    وی افزود: هدف از برگزاری چنین مسابقاتی پر کردن اوقات فراغت جوانان با سرگرمی های مفید و مثبت است که ورزش و مسابقات ورزشی بسیار می تواند در این زمینه مفید باشد.

    حسین کیهانیان اظهار داشت: این مسابقات از ۵ تا ۲۹ شهریور با حضور تماشاگران و جوانان ورزش دوست در مدرسه شهید نورشمسی روستای شستا برگزار شد.

    وی در پایان از سپاه ناحیه رامسر، اداره ورزش و جوانان، هیات فوتبال، حوزه مقاومت شهید نظام الدین خلعتبری، دهیاری و شورای اسلامی روستای شستا و همه جوانان بسیجی تقدیر و تشکر کرد.

    به گزارش خبرنگار نیمه پر، در دیدار رده بندی این دوره از مسابقات تیم های شهدای شستا با تیم بهارپشته به میدان رفتند که در این بازی شهدای شستا با نتیجه ۱ بر ۰ پیروز بازی شد و مقام سوم این دوره از مسابقات گرامی داشت هفته دفاع مقدس را از خود کرد.

    همچنین در فینال این دوره از مسابقات تیم های مصالح ساختمانی کریم  نیا و شهدای امیرآباد تنکابن به مصاف همدیگر رفتند که این بازی در وقت های قانونی و اضافه با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی به پایان رسید و کار به ضربات پنالتی کشیده شد و در ضربات پنالتی تیم شهدای امیرآباد آباد با نتیجه ۲ بر ۰ پیروز میدان شد و در مجموع با نتیجه ۴ بر ۲ تیم شهدای امیر آباد قهرمان این دوره از مسابقات جام شهدای شستا شد.

    گفتنی است سید مجتبی حسین نژاد با ۱۶ گل زده به عنوان آقای گل این دوره از مسابقات معرفی شد.

    IMG_3307 IMG_3317 IMG_3330 IMG_3340 IMG_3343 photo_2015-09-21_10-47-25