احتمال رد برجام در مجلس صفر است

چاپ

به گزارش نیمه پر به نقل از تابناک، کمال الدین پیرموذن، نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی درباره اقدام پارلمان ایران پس از تصویب اجرای برجام در کنگره آمریکا، گفت:باتوجه به استقبال همه صاحب منصبان دنیا و کشور آمریکا امیدواریم همانطور که تندروهای آمریکا نتوانستند کاری از پیش ببرند تندروهای ایران هم سرعقل بیایند و فقط دل در گرو توسعه کشور داشته باشند و بدور از منافع جناحی و انگیزه های سیاسی به دنبال تعامل عزت خواه ایران با دنیا و افزایش ثروت ملی برای رشد و توسعه حماسه اقتصادی باشند.همانطور که قاطبه مردم این مساله را از نمایندگان ملت طالبند.

وی ادامه داد: نباید عده ای به صرف اینکه بخواهند از مردم انتقام بگیرند کاری کنند که موجب عدم مشارکت مردم پای صندوقهای رای شوند تا از این طریق مجددا وارد مجلس شوند و به خاطر آن بخواهند منافع نظام و کیان را لحاظ نکنند.

نماینده مردم اردبیل اظهار داشت: امیدواریم نمایندگان همراه و همگام با دولت پیش به سوی توسعه کشور را مدنظر قرار دهند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان مجلس شورای اسلامیهمچنین احتمال رد برجام در مجلس را صفر دانست و گفت:حداکثر اختیاری که قانون برای برجام تعیین کرده تهیه گزارش و خواندن آن در صحن مجلس است.

پیرموذن گفت: متاسفانه تاکنون به جای بها دادن به سرداران دیپلماسی کشورمان به افراطی ها بها داده شده است. آنها هم با استفاده از این مساله به اندازه کافی فضا را شلوغ کرده اند لذا بهتر است با اجرای برجام از سوی آمریکا اینها هم بخود آیند و با اعتدال بیشتر این موضوع را که برای ایران حیاتی است، پیگیری کنند.