پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 25 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 7595
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۹ شهریور, ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی :

    صحبت کردن غربی ها با دانشمندان هسته ای جزو خطوط قرمز است/دولت باید بر سفر آمانو به ایران نظارت داشته باشد

    سید شریف حسینی گفت: نشست با دانشمندان هسته ای و صحبت کردن با آنها طبق فرمایشات مقام معظم رهبری جزو خطوط قرمز در بحث هسته ای است بازجویی و سوال و جواب از دانشمندان هسته ایی معنایی ندارد.

    به گزارش نیمه پر به نقل از رهیاب نیوز، سید شریف حسینی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص ادعای برخی از رسانه های غربی مبنی بر حضور آمانو در ایران و رایزنی برای مصاحبه با دانشمندان هسته ای گفت:با توجه به اینکه مجلس در حال بررسی برجام است همانطور که آمانو برای پاره ای از توضیحات به مجلس امریکا رفت پیشنهاد داده شده است که وی به مجلس شورای اسلامی بیاید و در رابطه با برخی از موضوعات به نمایندگان جمهوری اسلامی پاسخ دهد.

    وی ادامه داد:نشست با دانشمندان هسته ای و صحبت کردن با آنها طبق فرمایشات مقام معظم رهبری جزو خطوط قرمز در بحث هسته ای است بازجویی و سوال و جواب از دانشمندان هسته ایی معنایی ندارد.
    نماینده مردم اهواز تصریح کرد:علت اینکه این مسئله جزو خطوط قرمز است کاملا روشن است آنها می خواهند دانشمندان هسته ای را شناسایی کنند کما اینکه در گذشته دانشمندان هسته ای ما را بعد از شناسایی، شهید کردند.
    وی اضافه کرد:نوع نگاه آمانو و گزارشات ضد ایرانی که منتشر می کند موجب می شود ما نسبت به وی پیش زمینه داشته باشیم دولت و شورای امنیت ملی باید برنامه های سفر آمانو را بررسی کند و بر آن نظارت خواهد داشت.
    حسینی گفت:تا زمانیکه توافق عملیاتی نشده است و مجلس و شورای امنیت ملی در خصوص بندبند توافق اظهار نظر نکرده اند باید نسبت به اینگونه سفرها نظارتی صورت گیرد.