پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 7526
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۴ شهریور, ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد مطرح کرد:

    به منطقه غرب استان مازندران در امر گاز رسانی ظلم شده است و نگاهی تبعیضی وجود دارد

    نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد با بیان اینکه در امر گازرسانی در مازندران تبعیض وجود دارد گفت: انتظارم از مدیر عامل گاز استان مازندارن این است که درصد گازرسانی و برخورداری مردم از این انرژی را در سطح شهری و روستایی بررسی کنند تا که متوجه شوند به غرب مازندران ظلم شده است و باید اولویت در کلنگ زنی و مطالعات به غرب استان اختصاص پیدا کند.

    به گزارش نیمه پر، شمس الله شریعت نژاد در نشست بررسی مشکلات گاز رسانی روستاهای رامسر گفت: انتظار ما از مسئولین امر این است که رعایت عدالت را بکنند و طرح های گازرسانی به مناطق غرب مازندران را مورد توجه بیشتری قرار دهند.

    وی افزود: در نشست امروز با مدیر عامل گاز استان و دیگر دستگاه های اجرایی قول هایی را در زمینه گازرسانی روستاهای رامسر و غرب مازندران دریافت کردیم که اگر این قول ها عملیاتی نشود مطمئناً مراتب اعتراض و پیگیری خود را به مسئولان رده بالاتر می رسانیم.

    نماینده مردم شهرستان های رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هم اکنون در استان مازندارن گازرسانی به ارتفاعات اولویت داده شده که این اولویت بعلت سرما و یخبندان و همچنین نیاز مردم به گازرسانی است.

    وی با بیان اینکه در امر گازرسانی در مازندران تبعیض وجود دارد اظهار داشت: با اینکه در بسیاری از مناطق استان گازرسانی به ارتفاعات شروع شده اما در تنکاین، رامسر و عباس آباد هیچ اقدام عملیاتی انجام نشده و فقط رو کاغد صحبت کرده اند.

    وی تصریح کرد: انتظارم از مدیر عامل گاز استان مازندارن این است که درصد گازرسانی و برخورداری مردم از این انرژی را در سطح شهری و روستایی بررسی کنند تا که متوجه شوند به غرب مازندران ظلم شده است و باید اولویت در کلنگ زنی و مطالعات به غرب استان اختصاص پیدا کند.

    شریعت نژاد خاطر نشان کرد: ما دنبال تسریع در امر گاز رسانی به روستاها و ارتفاعات هستیم و معتقدیم که نوع گازرسانی به این مناطق باید توسط متخصصان وزارت نفت  مورد بررسی قرار گیرد و مراحل اجرایی آن آغاز شود.

    وی با اشاره به اینکه مسئولان مربوطه صرفا وعده ندهند و به وعده هایشان نیز عمل کنند گفت: در سال جاری توانستیم ۴۰ میلیارد تومان از وزیر نفت دستور بگیریم برای گازرسانی به استان مازندران و با توجه به مبلغ دریافتی باید ما نیز سهم عادلانه خودمان را در غرب مازندران مشاهده کنیم.

    وی در پایان بیان کرد: مبلغ دریافتی از وزیر نفت خارج از اعتبارات استانی بوده و باید در کل استان مازندران توزیع شود و نبایستی فقط در شرق استان مورد استفاده قرار گیرد.