پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ , Tuesday 16 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 7496
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۸ شهریور, ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    در آخرین روز هفته دولت:

    آیین تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه شهرستان رامسر برگزار شد

    در آخرین روز هفته دولت مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه شهرستان رامسر در سالن آمفی تاتر هتل رامسر برگزارشد.

    به گزارش نیمه پر، فرماندار شهرستان رامسر در این مراسم گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی کاملی از خدمت رسانی به مردم بوده و از دولتمردانی بودند که با کردار و رفتار خوددر تاریخ معاصر انقلاب اسلامی ماندگار شدند.

    وی افزود: راه ماندگار این شهدی والا مقام باید ادامه پیدا کند و باید بدانیم که مسولیت در نظام اسلامی یک امانت الهی است که برگردن ما نهاده شده و موظف به شرط امانت داری هستیم.

    حسین سروری بیان کرد: ما در برابر خدا و مردم پاسخگو هستیم و باید برای دفع مشکلات مردم در موضوعات مختلف تلاش همه جانبه خود را به کار ببریم.

    وی با بیان اینکه یکی از برنامه های هفته دولت در امسال رفتن به نقاط مختلف شهری و روستایی برای دیدارهای مردمی از نزدیک بوده است اظهار داشت: همه مسولان  باید به میان مردم بروند و از نزدیک مشکلاتشان را مشاهده و در راستای حل آن ها ندابیر مناسب را اتخاذ کنند.

    وی در پایان گفت: استفاده از تمام پتانسیل ها و ظرفیت ها در تمام امور موجب حل بسیاری از مشکلات است و باید با مدیریت جهادی و درست در جهت رفع همه کاستی ها بر آییم.

    در ادامه روسای ادارات شبکه بهداشت و درمان، راه و شهرسازی، آب و فاضلاب روستایی، اوقاف و امور خیریه، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رامسر به عنوان مدیران نمونه شهرستانی معرفی و از کارمندان نمونه، اعضای شورای تامین و فعالان ستاد هفته فرهنگی رامسر نیز تجلیل شد.