وقتی رحمتی نهار بازیکنان جوان استقلال را می‌دهد

چاپ

به گزارش نیمه پر، بهرام امیری در مورد اینکه مدتی است در باشگاه استقلال حضور نمی‌یابد، اظهار داشت: از چهارشنبه هفته گذشته من و علی نظری‌جویباری به دلیل برخی مشکلات (مشکلات مالی) در باشگاه حاضر نشده‌ بودیم، اما چون روز گذشته بهرام افشارزاده به باشگاه مراجعه کرد و خواستار دریافت برخی از قراردادها شد، نظری جویباری در باشگاه حضور یافت.

وی با اشاره به مشکلات مالی باشگاه استقلال تصریح کرد: یکسری صحبت‌ها با بازیکنان انجام دادیم و آنها به ما اعتماد کردند اما برخی از آنها یک‌ ریال هم نگرفته‌اند. ما باید به حرف‌هایی که زده‌ایم عمل کنیم و اگر بخواهیم زیر حرف‌مان بزنیم، کار درستی نیست.

معاون اجرایی باشگاه استقلال با انتقاد از اسپانسر این باشگاه عنوان کرد: مشکلات ما از نحوه همکاری با اسپانسر شروع شد، آنهم جایی که اسپانسر در کار اجرایی دخالت کرده و به خودش اجازه می‌دهد به واسطه پولی که می‌دهد، در قسمت‌های اجرایی اعمال نفوذ کند.

«بازیکنان استقلال با معرفت هستند»، امیری با بیان این جمله خاطرنشان کرد: محسن کریمی که برای ما در چهار دیدار اخیر به میدان رفته است، در یک اتاق کوچک در کمپ باشگاه زندگی می‌کند، اتاقی که کولر هم ندارد. علیرضا رمضانی هم چنین شرایطی دارد. محسن کریمی، علیرضا رمضانی و بهنام برزای در این فصل یک ریال هم از باشگاه نگرفته‌اند و بدون چشم‌داشتی برای استقلال بازی می‌‌کنند.

وی ادامه داد: همه می‌گویند مهدی رحمتی در کار تیم دخالت می‌کند، اما من دست او را می‌بوسم، چون یک ماه است از جیب خودش هزینه ناهار بازیکنان جوانی را که نام بردم، تقبل کرده است. او از طریق یک رستوران برای این بازیکنان نهار می‌فرستد. این موضوع را عنوان کردم تا بگویم تیم ما چقدر خوب است. شما هیج تیمی را پیدا نمی‌کنید که بازیکنان آن تا این اندازه یکدل باشند.

معاون اجرایی باشگاه استقلال تصریح کرد: متأسفانه دوستان قدر مجموعه استقلال را نمی‌دانند. آنها به خاطر اینکه بازیکن جوان و پدیده ما حرف نمی‌زند، موج‌سواری می‌کنند. من از آن دسته مدیرانی نیستم که تنها هدفم این باشد که در استقلال حضور داشته باشم. ما استقلالی هستیم و زمانی که متوجه شدم از بازیکنان سوء‌استفاده می‌کنند، کنار رفتم. البته افشارزاده هم عقیده من را دارد و می‌گوید با این شرایط کار کردن سخت است.

تسنیم/