پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Wednesday 24 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 7441
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۵ مرداد, ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    دیدار در زادگاه:

    یه روز خوب، بیژن استرس رامسری و معلمش در سپارده رامسر+ عکس

    معلم بیژن اشکور کیایی همان بیژن استرس معروف در صفحه اینستاگرام خود روز گذشته از دیدار خود با بیژن در روستای سپارده رامسر نوشت.

    به گزارش نیمه پر، روز گذشته معلم کلاس سوم ابتدایی بیژن اشکور کیایی معروف به بیژن استرس در صفحه اینستاگرام خود پستی را با عنوان من و بیژن و شاهین، یه روز خوب در اشکور روستای سپارده را منتشر کرد.

    داستان فیلم پخش شده بیژن اشکور کیایی که با عنوان بیژن استرس در بین محافل مجازی و حقیقی دست به دست می شد را خیلی ها می دانند و حضور وی در صدا و سیما و بازیگری بیژن در سریال پایتخت ۴ نام و داستان به وجود آمده در زندگی اش را بیش از پیش معروف کرده است.

    گفتگوها و گزارشات بسیاری از وی در روزنامه هاف مجله ها و سایت های خبری منتشر شده است و حالا وی با آرامشی بعد از طوفانی ناخواسته در زندگی اش مشغول گذران زندگی رو به پیشرفتش است.

    معلم بیژن اشکور کیایی نیز که ناخواسته فیلم گرفته شده از محل درس و کلاسش در جامعه پخش شده بود بارها و بارها و از هر طریقی که بوده از بیژن عذرخواهی کرده است و اظهار کرده که اصلا برای تمسخرش این فیلم را نگرفته بود.

    حال دیگر بیژ معروف داستان آن فیلم بیژن استرس شناخته نمی شود و  باید گفت که امروز او با حجم گفتگوها و گزارشات و بازیگری وی در سریال پایتخت ۴ بیژن استار شهر و کشور ما است.

    اما خارج از همه این توضیحات که مفصل آن در خروجی بسیاری از سایت های خبری منتشر شده معلم دوران ابتدایی بیژن به روستای سپارده از روستاهای اشکورات رامسر رفته و از نزدیک با بیژن دیدار کرد.

    وی بعد از دیدار با بیژن در صفحه اینستاگرام خود روز گذشته عکس خود و بیژن را در کنار هم منتشر کرد و این طور نوشت:

    من و بیژن و شاهین، یه روز خوب در اشکور، روستای سپارده…دیدار دانش آموزای قدیمیم که حالا واسه خودشون مردی شده بودن واقعا حس خوبی بود. به خصوص که آقا بیژن اشکور کیایی هم بود. بله، من و آقا بیژن! همون آقا بیژن و معلمی که هزاران حرف و حدیث پشت سرمون گفته شد…حالا ما اینجاییم..در کنار هم..خوشحال و شاد و رفیق…ان شاءالله همه هموطنام در کنار خانواده و دوستان شون موفق و سلامت و سربلند باشن.

    ۲۵۴۴۱