مسابقات موتورکراس کوهستان درجواهرده رامسر برگزار شد+ تصاویر

چاپ

به گزارش نیمه پر، مسابقات موتور سواری کوهستان جام گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی باشرکت چهل و دوشرکت کننده از استانهای گیلان و مازندران و تهران و قزوین در روز جمعه بیست و دوم مرداد درپارک صیقلی جواهرده رامسر برگزار شد.

کاوه ببری دبیر برگزاری مسابقه در گفتگویی به خبرنگار ما گفت: این مسابقات در سه کلاس ۲۵۰ سی سی تریل، ۲۵۰ سی سی کراس، و ۴۵۰ سی سی کراس برگزارشد.

وی افزود : با رایزنی ها که انجام دادیم تنوانستیم با حضور چهل و دوشرکت کننده ازچهار استان مازندران، گلستان، گیلان و قز وین این مسابقات را برگزارکنیم که برگزاری این مسابقه با استقبال خوب مسئولین و تماشاگران مواجه شد.

ببری درباره برترینها این مسابقات نیزگفت: در کلاس ۲۵۰ سی سی کراس حسام خوینی از قزوین قهرمان، مهران حاجی احمدی نایب قهرمان و محسن شعبانی از مازندران سوم شدند.

درکلاس ۲۵۰ سی سی تریل  رحمان علیخانیان از مازندران قهرمان،  جعفرخلفی از قزوین نایب قهرمان و فرزین مظفری از قزوین سوم شدند.

درکلاس ۴۵۰ سی سی کراس : مهران عسگری از گیلان قهرمان، سیروس عابدی از قزوین نایب قهرمان و  علی کاظمی از قزوین سوم شدند.

ببری در پایان از مساعدت ها و حضور مسئولین در این دوره از مسابقات تقدیر و تشکر کرد و  از برگزاری مسابقات اتومبیلرانی آفرود در آینده نزدیک در رامسر خبر داد.

تصاویر:

IMG_4974 IMG_5028 IMG_5045 IMG_5093 IMG_5099 IMG_5110 IMG_5112 IMG_5118 این عکس حتما کارشود