نگاه مچ گیری و تخریب را در اخبار و یادداشت ها نمی پسندم/ ما در غرب مازندران توجه می خواهیم

چاپ

به گزارش نیمه پر، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی در نشست خبری با خبرنگاران رامسر گفت: به واقع باید گفته شود که رامسر با وجود خبرنگاران حرفه ای و خوب یکی از شهرهای پرسر صدا و خبر ساز رسانه ای است که هم می توان تبعات مثبتش و هم تبعات منفی اش را در نظر گرفت.

وی افزود: در بسیاری از موراد که خود شاهد آن بودم فضاسازی و خبرسازی شما خبرنگاران در رسانه های خبری و فضای مجازی باعث شد آن موضوع به نتیجه مطلوب برسد.

وی اظهار داشت: در مباحث زیرساختی شهرستان اعم از موراد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و عمرانی یک رسانه و یک خبرنگار می تواند کمک یار مسئولین باشد تا بشود با یک جریان سازی خوب و مفید در این مباحث به نتیجه برسیم.

امام جمعه رامسر در ادامه با بیان اینکه نگاه مچ گیری و تخریب را در اخبار و یادداشت ها نمی پسندم گفت: تحلیل ها و یادداشت های اصولی و دارای راهکار شما می تواند مسئولین را به حرکت در آورد و برای جامعه و مشکلات مردم مفید واقع شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در فضای شهرستان وحدت و همدلی در بین مدیران وجود دارد و این مهم رامسر را در زمره شهرهای نادر قرار می دهد و فقط بایستی از این فضا استفاده کرده و در جهت توسعه شهرستان کار کنیم.

وی خاطر نشان کرد: نماز جمعه برای مردم است و بسیار مقدس می باشد زیرا چون ریشه در وجود دارد و باید یک امام جمعه دقت کند که خطابه هایش در مسیر ولایت و رفع مشکلات مردم باشد.

مرتضوی افزود: نماز جمعه اولین نگاه انقلابی است که برای به حرکت در آوردن مردم در صحنه های انقلاب اسلامی سهم بسزایی دارد و خطبه دوم آن که سیاسی می باشد نیز در آگاهی بخشی مردم نقس موثری را ایفا می کند.

وی اقدامات انجام شده در دوران امامت جمعه وی در شهرستان رامسر را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت:  بازسازی مصلی، برگزاری جشن ها و عزاداری های مذهبی و همراهی با مسئولان برای کارگشایی بسیاری از اقدامات در سطح شهرستان از جمله عملکرد نهاد نماز جمعه است.

وی افزود: برای ساخت ساختمان ستاد نماز جمعه حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شد و همچنین برای بازسازی مصلی رامسر نیز حدود دو میلیارد تومان هزینه شده است.

امام جمعه رامسر با اشاره به لزوم تاکید بر اینکه متدینین و حزب الهی ها باید در کار اقتصادی و تولیدی جهادوارانه شرکت داشته باشند گفت: امام جمعه همچنین در کنار کارهای فرهنگی و مذهبی بایستی فرهنگ کار و اقتصاد را نیز در بین مردم تبیین کند و اعتقادم بر این است که انسانهای متدین بایستی به دنبال اقتصاد پاک و مقاومتی باشند زیرا این تاکید مقام معظم رهبری است.

وی در پایان در زمینه استانی شدن غرب استان مازندران گفت:  ما در غرب استان مازندران توجه می خواهیم و نمی خواهیم برادر ناخوانده باشیم و بایستی مدیران غرب و شرق و مرکز را یک جور ببنند و اگر قرار است دوباره به این منطقه ظلم شود ما حاضریم همین فردا استان شویم.

photo_2015-08-13_02-53-17 photo_2015-08-13_02-53-29 photo_2015-08-13_02-53-35