جشنواره ساحل سالم رامسر اقدامی برای حفظ و احیای فرهنگ دینی و ملی

چاپ

به گزارش نیمه پر، میلاد عبدالهی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: طرح ساحل سالم یکی از بهترین طرح هایی است که در کنار ساحل برای تفریح و سرگرمی سالم مسافران ایجاد شده است و ما این افتخار را داریم که در این راستا خدمتگذار مردم و مسافران باشیم.
وی افزود: این طرح با برگزاری جنگ های شادی، برنامه های فرهنگی متنوع، مسابقات ورزشی و مشاوره های مذهبی سعی در ارتقاء سطح فرهنگ جامعه و شهر بویژه در کنار ساحل دریا دارد.
وی اظهار داشت: در شهرستان رامسر توانستیم ۱۰ غرفه فرهنگی اعم از تولیدات بومی محلی نظیر چادشب بافی، نقاشی، مهد ساحلی، عفاف و حجاب و مشاوره مذهبی را راه اندازی بکنیم تا به اقتصاد تولیدکنندگان و فرهنگ جامعه کمکی کرده باشیم.

مدیر اجرایی چهارمین جشنواره طرح ساحل سالم رامسر در ادامه بیان داشت: این جشنواره ها تا ۳۰ شهریور ماه در قالب ۳۶ برنامه جنگ شادی، و رادیو ساحل به طور زنده برگزار می شود و گروه هنری آرنگ وابسته به موسسه فرهنگی و هنری شمیم معرفت اجرای بخش های مختلف این برنامه های را برعهده گرفته است.

وی در پایان گفت: طرح ساحل سالم مدت چهار سال است که در رامسر توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه رامسر برگزار می شود و امید این داریم که ادارات و مسئولین مربوطه شهرستان کمک های لازم را در راستای ارتقای سطح کیفی برنامه ها برای حفظ و ترویج فرهنگ دینی و ملی مان را  داشته باشند و از همه مسئولین و ادارتی که کمک کردند تقدیر و تشکر می کنیم.