دعوت از مردم فهیم و شهید پرور رامسر در مراسم تشییع ۳۰ شهید غواص/ سپاه رامسر مسئول اجرایی محور روز اول است

چاپ

به گزارش نیمه پر، سرهنگ محمد جعفری در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بنا بر برنامه ریزی هایی که شده است برای استقبال هر چه با شکوه تر از ۳۰ شهید خط شکن و غواص در استان مازندران ستاد استقبال از این شهدا تشکیل شده است.

وی افزود: همان طور که در خبرگزاری ها و فضای مجازی منتشر شده است مراسم تشییع و وداع با این شهدای والا مقام از تاریخ ۱۵ تا ۱۹ مرداد خواهد بود که در محورها و شهرهای مختلف استان مورد استقبال مردم ولایت مدار و شهید پرور استان مازندران قرار می گیرند.

وی اظهار داشت: سپاه ناحیه رامسر به عنوان فرمانده عملیاتی محور یک از رامسر تا چالوس مسئولیت تمام امور اجرایی را برعهده دارد.

فرمانده سپاه رامسر در ادامه بیان داشت: برنامه ریزی های بسیار خوبی برای استقبال هر چه با شکوه تر از این شهدای گرانقدر شده است و با جلسات متعددی که در قالب کمیته های اجرایی در فرمانداری رامسر تشکیل شد تلاش کردیم که میزبان خوبی برای شهدا باشیم.

وی با اشاره به ایحاد کمیته های رسانه، فرهنگی و تبلیغ، خدمات عمومی و امنیت خاطر نشان کرد: در همه این کمیته ها از پتانسیل ادارت شهرستان استفاده شده است که جا دارد از همه ادارات و نهادهایی که کمک کردند تقدیر و تشکر کنم.

وی اعلام داشت: مراسم استقبال از ۳۰ شهید غواص و خط شکن د رامسر از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ صبح پیش بینی شده است و مسیر تشییع شهدا هم از میدان امام (ره) تا میدان انقلاب می باشد.

جعفری تاکید کرد: با توجه به لزوم استفاده از ظرفیت های انقلاب اسلامی و بهره برداری موثر از دخایر نورانی ارزش های دفاع مقدس و فرهنگ والای ایثار و شهادت می طلبد که مردم ولایت مدار، فهیم و شهید پرور رامسر در این مراسم استقبال شرکت داشته باشند تا بتوانیم همانند همیشه در راه تکریم شهدا پیش گام و جلو دار باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت های بالای فرهنگی شهدای مطهر در محیط اجتماعی و تکریم با شکوه آحاد مردم با این والامقامان اظهار داشت: حضور شهدا در شهر و تشییع آنها توسط مردم ولایت مدار و فهیم شهرستان موجب بروز فضایی معنوی و دینی می شود که این ارزش های معنوی باید در جامعه هر چه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه مسئولیت اجرایی محور رامسر تا چالوس بر عهده سپاه شهرستان رامسر است از ادارات و نهادهای شهرستانی انتظار داریم که با بسیج همه امکانات خود در برگزاری هر چه با شکوه تر این مراسم کمکی شایانی را انجام دهند و از همه مردم اعم از جوانان، بسیجیان، بازاریان، فرهنگیان و.. دعوت می کنیم که در این مراسم شهدای مظلوم و والا مقام را مورد تکریم خود قرار دهند.