پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 7038
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۵ مرداد, ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    برترین برندهای فعال در بازار فناوری‌های پوشیدنی

    به گزارش نیمه پر، فهرست شرکت های فعال در زمینه تولید فناوری های پوشیدنی روز به روز در حال افزایش است و از سوی دیگر تعداد کاربران دوستدار فناوری که با این گجت ها بیشتر آشنا و سازگار می شوند نیز روند افزایشی را دنبال می کند. بنابر گزارش شرکت پژوهشی IDC، بازار جهانی برای […]

    به گزارش نیمه پر، فهرست شرکت های فعال در زمینه تولید فناوری های پوشیدنی روز به روز در حال افزایش است و از سوی دیگر تعداد کاربران دوستدار فناوری که با این گجت ها بیشتر آشنا و سازگار می شوند نیز روند افزایشی را دنبال می کند.

    بنابر گزارش شرکت پژوهشی IDC، بازار جهانی برای دستگاه های پوشیدنی برای هشتمین فصل متوالی در سه ماه نخست ۲۰۱۵ رشد پایدار خود را دنبال کرده است که به معنای اشتیاق بیشتر مصرف کنندگان در سراسر جهان برای استفاده از این دستگاه ها و آگاهی از توانایی آنها برای کمک به داشتن زندگی فعال‌تر و سالم‌تر است.
    برترین برندهای فعال در بازار فناوری‌های پوشیدنی
    هرچند هنوز پرسش هایی درباره ارزشی که فناوری های پوشیدنی برای کاربران فراهم می کنند، مطرح هستند، تولیدکنندگان این دستگاه ها و توسعه دهندگان اپلیکیشن روند معرفی نسخه های بهتر از محصولات خود به منظور جلب رضایت کاربرانی که برای سلامت و تناسب اندام خود اهمیت قائل هستند را ادامه می دهند. طی فصل نخست ۲۰۱۵ در مجموع ۱۱٫۴ میلیون دستگاه پوشیدنی روانه بازار شده که رشد ۲۰۰ درصدی نسبت به آمار ۳٫۴ میلیونی فصل نخست ۲۰۱۴ را نشان می دهد. در ادامه با برخی از بهترین برندهای فعال در زمینه تولید فناوری های پوشیدنی بیشتر آشنا می شویم.
    فیت‌بیت
    برترین برندهای فعال در بازار فناوری‌های پوشیدنی
    فیت‌بیت سال ۲۰۱۵ را به عنوان شرکت مسلط بر بازار دستگاه های پوشیدنی آغاز کرد. میزان فروش فیت‌بیت در فصل نخست سال جاری میلادی با معرفی سه محصول جدید شارژ، شارژ اچ‌آر و سرج در کنار ادامه تقاضا برای دستبند فلکس و گجت های وان و زیپ به رشد خود ادامه داده است. محصولات فیت‌بیت دامنه گسترده ای از کاربران از مردم عادی تا ورزشکاران حرفه ای را پوشش می دهند. فیت‌بیت با عرضه ۳٫۹ میلیون دستگاه پوشیدنی در فصل نخست ۲۰۱۵ سهم بازار ۳۴٫۲ درصد را به خود اختصاص داده است.
    شیائومی
    برترین برندهای فعال در بازار فناوری‌های پوشیدنی
    در اوایل سال جاری میلادی شیائومی موفق شد به نقطه عطف فروش یک میلیون دستبند هوشمند می بند (Mi Band) دست یابد. همانند تلفن های هوشمند شیائومی، عرضه می بند نیز در چین متمرکز شده بود، اما این شرکت طرح های بزرگی برای حضور در بازارهای جهانی دارد. شیائومی در فصل نخست امسال ۲٫۸ میلیون دستگاه پوشیدنی را روانه بازار کرد و از این رو ۲۴٫۶ درصد از بازار را به خود اختصاص داد. نکته جالب توجه این که شیائومی در کمتر از یک سال عنوان دومین تولیدکننده بزرگ دستگاه های پوشیدنی را از آن خود کرده است.
    گارمین
    برترین برندهای فعال در بازار فناوری‌های پوشیدنی
    خط تولید محصولات پوشیدنی هوشمند گارمین محبوب و گسترده است و حوزه های سلامت و تناسب اندام مانند ردیابی فعالیت های روزانه، دویدن، پیاده‌روی، انجام بازی گلف، و ردیابی چند ورزش را شامل می شوند. بیشتر محصولات گارمین دارای فناوری GPS هستند و کاربر را قادر می سازند تا موقعیت مکانی و مسافت فعالیت های خود را ردیابی کرده و برخی اپلیکیشن های اختصاصی این شرکت به ثبت سابقه فعالیت ها و ارائه هشدار اقدام می کنند. گارمین طی فصل نخست ۲۰۱۵ در مجموع ۷۰۰ هزار دستگاه پوشیدنی را روانه بازار کرده و سهم بازاری برابر با ۶٫۱ درصد داشته است.
    سامسونگ
    برترین برندهای فعال در بازار فناوری‌های پوشیدنی
    تقاضای جهانی برای ساعت های هوشمند گیر سامسونگ این شرکت را در میان برترین تولیدکنندگان دستگاه های پوشیدنی قرار داده است. خط تولید گیر که از سال ۲۰۱۳ معرفی شده است در حال حاضر شامل محصولات گیر، گیر ۲، گیر ۲ نئو، گیر S، و گیر لایو می شود. اما نکته ای که حضور سامسونگ را محدود کرده است توانایی جفت شدن ساعت های هوشمند این شرکت تنها با تلفن های هوشمند رده بالای سامسونگ است. سامسونگ با عرضه ۶۰۰ هزار دستگاه پوشیدنی در فصل نخست ۲۰۱۵ توانست سهمی ۵٫۳ درصد از این بازار را به خود اختصاص دهد.
    جاوبُن
    برترین برندهای فعال در بازار فناوری‌های پوشیدنی
    به لطف معرفی گجت UP MOVE و تداوم تقاضا برای دستگاه پوشیدنی UP24، جاوبن (Jawbone) موفق شد تا شرکت های پبل و سونی را پشت سر گذاشته و جایگاه پنجم را به خود اختصاص دهد. این شرکت در فصل دوم امسال نیز دو دستگاه پوشیدنی جدید روانه بازار می کند. جاوبن با عرضه نیم میلیون دستگاه پوشیدنی در فصل نخست ۲۰۱۵ موفق شد سهمی ۴٫۴ درصدی از این بازار را به خود اختصاص دهد

    عصرایران/