پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ , Thursday 18 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 692
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۴ آبان, ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده
  •   

    اختصاصی/ نیمه پر گزارش می دهد:

    یادواره شهدای روستای لیماک برگزار شد/ روایت تصاویر

    یادواره ۷ تن از شهدای والا مقام روستای لیماک با حضور مسئولان شهرستانی، مردم، بسیجیان و خانواده های معظم شهدا در تالار ذوقی برگزار شد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیمه پر، در این مراسم شریعت نژاد نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد به سخنرانی پرداخت و خاطر نشان کرد: همه آن چیزی که ما داریم از برکت خون شهدا و ایثارگری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

    در ادامه این مراسم ذاکر اهل بیت ارسطو خلعتبری به مداحی پرداخت و حال و هوای این مراسم ارزشمند را معنویت خاصی بخشید.

    ستاد یادواره شهدای روستای لیماک نیز در بیانیه یاد و خاطره شهدا را ادامه راه نهضت عاشورا دانستند و این مراسمات را پل ارتباطی بین نسل گذشته و نسل حاضر بیان کردند.

    ادامه این بیانیه در ذیل آمده است:

    بسمه تعالی

    یاد شهدا مظهر تجلی قدرت شهدا است. یادآور اوج عزت و اقتدار است. یادآور وداع عده­ای از خود گذشته با تمام تمایلات دنیایی، یادآور دلیر مردی و ایثارگری اقتدا کنندگان به حسین (ع) و طی کنندگان راه دوست و جولانگاه مردان گمنامی است که به سوی اوج عزت و مردانگی پر گشودند، و شمع راه ما شدند تا خودمان را پیدا کنیم.

    یادواره شهدا، یادواره گمنامانی است که نامداری را در بی نامی جستند و برای این است که بدانیم که قیام و کلام و پیام شهدا برای تقویت خط ولایت و تداوم بخشیدن خط امام و رهبری و بصیرت افزایی و خدمت بی­منت به مردم بوده است یادواره شهدا پل ارتباطی بین نسل گذشته و نسل حاظر است و باعث ترویج فرهنگ شهادت و سیره و منش این بزرگواران و ادای دینی یه راه نورانی شهادت و تجلیل از سرمایه­های معنوی و واقعی انقلاب اسلامی می­باشد.

    مخلص کلام اینکه یادواره شهدا فرصتی است برای تطهیر، اعضای ساد یادواره شهدای لیماک مفتخر است سومین یادواره هفت تن از شهدای این روستا را به کمک خانواده معظم شهدا و نیز جمعی از نیروهای ارزشی و مسئولین دلسوز با استقبال جمع کثیری از مردم ولایت مدار و شهید پرور در روستای لیماک و روستاهای همجوار با شکوه و عظمت برگزار نموده است  از خداوند منان خواستاریم که اگر عمری بود در سالهای آتی کاستی­ها را جبران نمائیم.

    امید است که در درجه اول خداوند متعال و بهد شهدا و خانواده معظم و معزز از ما راضی بوده و باشند.

    ستاد یادواره شهدای روستای لیماک در پایان از نماینده مردم شهرستانهای رامسر، تنکابن و عباس آباد، فرماندار و معاون فرماندار، بخشدار و شورای بخش مرکزی، اداره اوقاف، حوزه مقاومت شهید خلعتبری و پایگاه مقاومت شهدای لیماک و راجوب، فرماندهی انتظامی و کلانتری کتالم و سادات شهر، دهیاری و شورای اسلامی روستای لیماک و آسیابسر و خانواده معظم شاهد و و مردم شهید پرور روستای لیماک و حومه تقدیر و تشکر کردند.

    تصاویر این مراسم ارزشمند:

    [metaslider id=708]