پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 25 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 6862
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۵ مرداد, ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    قیمت‌های جدید در بازار لبنیات +جدول

    به گزارش نیمه پر،با وجود اینکه هنوز سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و ستاد تنظیم بازار با افزایش قیمت محصولات لبنی موافقت نکرده‌اند، قیمت‌ این محصولات در بازار مصرف نشان‌دهنده افزایش در برخی برندهاست.  بر اساس ایسنا، جدیدترین قیمت‌ها از انواع محصولات لبنی حاکی از افزایش قیمت در برخی برند‌هاست؛ به گونه‌ای که شیر کم […]

    به گزارش نیمه پر،با وجود اینکه هنوز سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و ستاد تنظیم بازار با افزایش قیمت محصولات لبنی موافقت نکرده‌اند، قیمت‌ این محصولات در بازار مصرف نشان‌دهنده افزایش در برخی برندهاست. 

    بر اساس ایسنا، جدیدترین قیمت‌ها از انواع محصولات لبنی حاکی از افزایش قیمت در برخی برند‌هاست؛ به گونه‌ای که شیر کم چرب یک لیتری در برخی برند‌ها از ۲۳۰۰ و ۲۴۰۰ تومان به ۲۵۰۰ تومان افزایش یافته است. همچنین خامه ۱۰۰ گرمی با افزایش ۱۰۰ تومانی ۱۳۰۰ تومان عرضه می‌شود.

     

    همچنین شیر بطری پرچرب از ۲۵۰۰ به ۲۷۰۰ و ۲۸۰۰ تومان، خامه ۲۵۰ گرمی از ۲۵۰۰ تومان به ۲۸۵۰ تومان و خامه ۲۰۰ گرمی از ۱۹۰۰ به ۲۳۰۰ تومان افزایش یافته است. قیمت دوغ یک و نیم لیتری نیز از ۲۵۰۰ به ۲۷۰۰ تومان تغییر کرده است.

     

    بر این اساس متوسط قیمت پنیر ۴۵۰ گرمی ۴۵۰۰ تومان است و ماست کم چرب ۱٫۵ کیلوگرمی با متوسط قیمت ۵۳۰۰ تومان و ماست پرچرب ۱٫۵ کیلوگرمی نیز با میانگین قیمت ۵۴۰۰ تومان فروخته می‌شود.

     

    این افزایش قیمت در برخی برند‌های لبنی در حالی اتفاق افتاده است که سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان هنوز اجازه افزایش قیمت را به صنایع لبنی نداده و حتی این صنایع در ابتدای هفته اعلام کردند ” علیرغم اینکه می‌توانند در صورت تایید سازمان حمایت، قیمت محصولاتشان را افزایش دهند، از افزایش قیمت صرف‌نظر کرده‌اند؛ چراکه بازار مصرف کشش تغییر قیمت را ندارد و این صنایع هستند که در چنین شرایطی دچار زیان خواهند شد”./ع

     

     

    انواع محصولات لبنی وزن متوسط قیمت
    شیر پرچرب یک لیتری ۲۷۰۰ تومان
    شیر کم چرب یک لیتری ۲۴۰۰ تومان
    شیر کیسه‌ای یک لیتری ۱۶۰۰ تومان
    ماست کم چرب یک و نیم کیلوگرم ۵۳۰۰ تومان
    ماست پرچرب یک و نیم کیلوگرم ۵۴۰۰ تومان
    پنیر ۴۵۰ گرمی ۴۵۰۰ تومان
    خامه ۱۰۰ گرمی ۱۳۰۰ تومان
    دوغ یک و نیم لیتری ۲۷۰۰ تومان
    پنیر خامه‌ای ۱۰۰ گرمی ۱۲۰۰ تومان
     

    ایسنا/