پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 25 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 6780
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۴ مرداد, ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۴
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    آخرین تذکر فرماندار رامسر به مدیران ادارات:

    جانبداری از کاندیدای انتخابات برای مدیران ادارات ممنوع/ مدیر جانبدار بدون تعارف عزل می شود

    فرماندار رامسر گفت: وظیفه قانونی و شرعی آن است که مدیران له یا علیه کاندیدی دخالت و جانبداری ننمایند و این آخرین تذکر است و در صورت مشاهده و اثبات از مراجع رسمی به شدت برخورد و بدون تعارف آن مدیر عزل می شود.

    به گزارش نیمه پر، حسین سروری در جلسه شورای اداری شهرستان رامسر گفت: توافق هسته ای موضوع بسیار بزرگ و پراهمیت و برگ زرین تاریخ جمهوری اسلامی است.

    وی افزود: این پیروزی بزرگ حاصل رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب ،استقامت و صبوری ملت،درایت ، هوشمندی و عقلانیت ریاست محترم جمهور و تیم دیپلماسی کشور بود.

    وی بیان داشت: در این مذاکرات یک کشور بزرگ با ملتی فهیم در مقابل ۶ کشور ابرقدرت دنیا که با استفاده از همه اهرم های سیاسی،حقوقی،،امنیتی و مالی ما را تحت فشارها قراردادند در سخت ترین تنگناها موفق بیرون آمدو پیروز میدان بودیم.

    فرماندار رامسر اظهار داشت:تیم مذاکره کننده هسته ای با رعایت همه خطوط قرمز نظام  موفقیت بزرگی در عرصه بین المللی نصیب کشور ساخت و حقانیت نظام جمهوری اسلامی در دنیا به اثبات رسید.

    رییس شورای اداری شهرستان رامسر تاکید کرد: امروز پرژه ایران هراسی در دنیا و خاورمیانه کاملا برچیده  شد و رژیم صهیونیستی بازنده این میدان شد.

    وی در ادامه تصریح کرد: علیرغم همه این توفیقات و تاکید مقام معظم رهبری برخی در داخل کشور با نگاههای کوته فکرانه ،جناحی ،اقتصادی و شخصی درصدد ضایع نمودن این دستاورد بزرگ هستند.

    فرماندار رامسر در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و اهمیت ویژه آن گفت: هیچ مدیری حق دخالت و ورود به انتخابات در جهت تامین منافع کاندیدای خاص را ندارد.

    وی اضافه کرد: تمام دغدغه ما باید برگزاری انتخابات سالم، پرشور، قانون مند همراه با حضور حداکثری مردم باشد.

    سروری ادامه داد: وظیفه قانونی و شرعی آن است که مدیران له یا علیه کاندیدی دخالت و جانبداری ننمایند و این آخرین تذکر است.

    وی هشدار داد:در صورت مشاهده و اثبات از مراجع رسمی به شدت برخورد و بدون تعارف آن مدیر عزل می شود.

    فرماندار شهرستان رامسر همچنین با اشاره به در پیش بودن ۱۷ مرداد و روزخبرنگار بیان داشت: بدون تردید خبرنگاری از جمله مشاغل سخت و حساس است و انتظار از اهالی رسانه بالاست اما تا پای نقد به میان می آید برخی معترض و بدنبال اعمال محدویت هستند.

    وی گفت: باید فضای رسانه ای رسمی در شهرستان ،فضای همدلی و نقد سازنده بوده و در آستانه روز خبرنگار مسولان شهرستان درشان خبرنگاران پای کار آمده و حمایت های معنوی و مادی داشته باشند تا این روز با شکوه گرامی داشته شود.

    روابط عمومی فرمانداری رامسر/