پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 25 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 6777
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۴ مرداد, ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۴
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    رئیس تامین اجتماعی رامسر خبر داد:

    نصب دستگاه خودپرداز بانکی در تامین اجتماعی رامسر برای ارائه خدمات بهتر

    رئیس اداره تامین اجتماعی رامسر گفت: به منظور ارائه خدمات بهتر به ارباب رجوع و سهولت دسترسی به پول نقد با رایزنی های مداوم موفق شدیم یک دستگاه خودپرداز بانکی را در تامین اجتماعی رامسر نصب کنیم.

    به گزارش نیمه پر، فرهاد رستمی در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما ضمن ابراز خرسندی از حضور خبرنگاران در محل کارش گفت: در روزهای اخیر با همکاری ویژه مدیر کل تامین اجتماعی استان مازندران جناب آقای محمودی و با پیگیری های مداومی که داشتیم توانستیم دستگاه خودپرداز بانکی برای ارائه خدمات بهتر به ارباب رجوع را در اداره تامین اجتماعی شهرستان نصب کنیم.

    وی افزود: با توجه به اینکه برخی ادارات شهرستان رامسر از جمله اداره تامین اجتماعی در مکانی هستند که دسترسی مردم به شهر و خدمات بانکی تا حدودی دور است تصمیم گرفتیم که در محل اداره تامین اجتماعی اقدام به نصب یک دستگاه خود پرداز بکنیم تا مردم، گردشگران و کسانی که می خواهند از خدمات بانکی و دسترسی به پول نقد بهره ببرند در سربع ترین زمان ممکن این مهم برایشان میسر باشد.

    وی اظهار داشت: تمام مراحل نصب دستگاه انجام شده است و در حال حاضر پیگیر نصب موارد امنیتی و دوربین مدار بسته هستیم که حداکثر تا ۱۰ روز دیگر دستگاه خودپرداز آماده ارائه خدمات به مردم خواهد بود.

    رستمی در ادامه بیان داشت: از اینکه بتوانم به مردم خدمت کنم و موجب شادی و خرسندی آنها شوم بسیار خوشحال می شوم و برای پاسخگویی به مردم و خبرنگاران همیشه آماده ام و تا جایی که در توانم باشد تلاش می کنم که مشکلات مردم را حل کنم.