همایش حجاب، زینت زن در ساحل رامسر برگزار شد/ تصاویر

چاپ

به گزارش نیمه پر، به مناسبت آغاز هفته عفاف و حجاب به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه، شهرداری رامسر، بسیج جامعه زنان و کمیته امور بانوان خانواده فرمانداری همایش حجاب، زینت زن در پلاژ ساحل طلایی برگزار شد.

سرهنگ جعفری فرمانده سپاه ناحیه رامسر ضمن خیر مقدم و گرامی داشت این هفته طی سخنانی گفت: عفاف برتر از حجاب است چرا که در عفاف حجاب هم نهفته است و عفاف بدون حجاب و حجاب بدون عفاف نقش و کارایی لازم را ایفا نخواهد کرد

وی با بیان این که عفت یک صفت انسانی و تنها مختص به پوشش نیست گفت: حفظ حجاب و رعایت عفاف تنها مختص بانوان نیست و چشم پوشیدن از نامحرم مرد و زن ندارد و همه باید از نامحرم چشم پوشی کنند. وی با بیان این که نخستین مقدمه ای که موجب گناه کردن می شود نظر کردن به نامحرم است افزود:به طور قطع و یقین کسی که حیا و عفت داشته باشد حجاب نیز خواهد داشت زیرا حجاب یکی از تجلی های حیا و عفت است

وی با بیان این که عفت در گفتار، رفتار و برخورد با آحاد جامعه نمایان می شود تصریح کرد: حجاب از ضروریات دین و واجبات است و حجاب فلسفه ویژه ای در اسلام دارد که به هیچ وجه حجاب محدودیتی برای زنان نبوده است.

جناب سرهنگ جعفری برگزاری چنین همایش هایی را بسیار مفید دانست و گفت: با فرهنگ سازی می توان با تهاجم فرهنگی غرب و شبکه های ماهواره ای مقابله کرد.

وی در پایان تصریح کرد: ما در سواحل انصافا با توجه به کمبود امکانات و نفرات کارهای بسیار بزرگی را شاهد بودیم که در جشنواره تابستانه ساحل سالم  با اجرای جنگ های شادی و رادیو و برپایی غرفه های فرهنگی فضای خوب و مناسبی را برای ساحل مهیا کردیم.

اجرای نمایش، سرود ،شعر خوانی و قرائت بیانیه عفاف و حجاب  و ضیافت افطاری از  دیگر برنامه های این همایش بود.

IMG_8881 IMG_9048 IMG_9054 IMG_9055 IMG_9068 IMG_9099 IMG_9108 IMG_9113 IMG_9126 IMG_9137 IMG_9149 IMG_9153 IMG_9194