پرستاره ترین تیم لیگ کدام تیم است؟

چاپ

به گزارش نیمه پر، تمرینات تراکتور در این چند روز با اضافه شدن بازیکنان جدید زیر نظر تونی اولیویرا برگزار شده است.

سربازان نقطه اتکای تراکتور
تراکتورسازی با تلفیقی از بازیکنان فصل گذشته و سربازان جدید تیم پرستاره را تشکیل داده اند. این تیم در حال حاضر سربازانی را در اختیار دارد که هر کدام برای تیم هایشان مهره های اصلی محسوب می شدند.شجاع خلیل زاده دفاع وسط سپاهان ، علی حمودی دفاع راست سپاهان ،سینا عشوری هافبک دفاعی ذوب آهن ،احمد عبدالله زاده هافبک تیم ملی امید و فولاد ، بختیار رحمانی هافبک بازی ساز و کاپیتان فولاد و سروش رفیعی مهاجم کناری فولاد و تیم ملی این نفرات هستند .ضمن اینکه محمدرضا اخباری دروازه بان پدیده و ملی پوش فصل قبل سایپا هم به تراکتور اضافه شده است.

خط دفاعی مطمئن
حضور شجاع خلیل زاده و علی حمودی در خط دفاع باعث شده تا خط دفاع شکننده این تیم در فصل قبل تقویت شود. ضمن اینکه خالد شفیعی و میرهانی هاشمی، محمد ایرانپوریان و سعید آقایی نیز قراردادشان را با تراکتور تمدید کرده اند.بدین ترتیب خط دفاع تراکتور برای فصل بعد مطمئن به نظر می رسد.

خط میانی تراکتور بهترین است
خط هافبک تراکتورسازی را به جرات می توان بهترین خط میانی لیگ برتر معرفی کرد. بخصوص حالا که بختیار رحمانی نیز به جمع هافبک های تراکتور اضافه شده است.اما خط میانی تراکتورسازی. بدون شک یکی از بهترین خطوط میانی لیگ برتر متعلق به تراکتورسازی است. سینا عشوری،سروش رفیعی، بختیار رحمانی، سامان نریمان جهان و احمد عبدالله زاده هافبک هایی هستند که قرار است خط میانی تراکتورسازی را تشکیل بدهند. از این جمع، چهار بازیکن در اردوهای اخیر تیم ملی شرکت کرده اند. بختیار به جام جهانی رفته، سروش در جام ملتهای آسیا حضور داشته و سامان نریمان جهان و احمد عبدالله زاده نیر توسط کی روش بارها به تیم ملی دعوت شده اند. سینا عشوری و کامدار نیز از جمله هافبک های توانمند لیگ برتر محسوب می شوند. با این خط میانی، تونی اولیویرا نیز برای انتخاب ترکیب اصلی با مشکل مواجه خواهد شد. مربی پرتغالی که البته می داند چگونه به بهترین شکل ممکن از داشته هایش استفاده کند. کامدار در حال حاضر با تراکتور تمرین نمی کند و تکلیفش با این تیم مشخص نیست.

خط حمله نقطه ضعف سرخپوشان
خط حمله تراکتور هم با از دست دادن لوسیانو ادینهو نقطه ضعف دارد و مهرداد بایرامی در این فصل فرصت خوبی برای عرض اندام دارد.فرید بهزاد کریمی هم در جناح چپ به خط حمله اضافه می شود اما تراکتور قصد دارد در خط حمله یک مهاجم برزیلی را جذب کند تا مانند پارسال زهرآلود باشد.

جای خالی ادینهو و آندو
تراکتور دو مهره اصلی خود آندرانیک تیموریان و لوسیانو ادینهو را از دست داده و باید برای این بازیکنان جایگزین خوبی پیدا کند.در حال حاضر تراکتور برای جایگزینی آندو هنوز نتوانسته بازیکنی را جذب کند.

تراکتور ۶ بازیکن بزرگسال می تواند بگیرد
تراکتور در حال حاضر ۱۲ بازیکن بزرگسال در لیست خود دارد و می تواند ۶ بازیکن دیگر را هم جذب کند. اخباری، عبدالله زاده، آقایی،نریمان جهان،ثاقبی و.. جزو بازیکنان امید تراکتور محسوب می شوند.

سه/