پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 6399
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۹ تیر, ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > سیاسی > ویژه ها
  •   

    امام جمعه رامسر در خطبه های نماز جمعه عنوان کرد:

    تنفر و انزجار از اسرائیل و حمایت از انتفاضه یک عبادت است/ اقتصاد مقاومتی نیازمند یک جهاد همگانی

    برای اقتصاد مقاومتی باید یک جهاد همگانی همانند ۸ سال دفاع مقدس ایجاد کنیم و پیروز میدان باشیم و اگر برخی ها از من بودن بیرون بیاییند و گوش فرمان رهبر باشند می توانیم یک اقتصاد مقاومتی سالم و بدون بیکاری در ایران داشته باشیم.

    به گزارش نیمه پر، حجت الاسلا مرتضوی در خظبه های نماز جمعه امروز گفت: اسرائیل یک غده سرطانی است و تنفر و انزجار و دفاع از مقاومت و فلسطین یک عبادت است.

    وی افزود: امروز وجود تکفیری ها و داعشی ها به سود صهیونیست است و باید بدانیم که اینها همه دسیسه های دشمن و آل یهود است.

    وی اظهار داشت: هر کسی که دم از تفرقه شیعه و سنی بزند شیعه واقعی سنی واقعی نیست و در جبهه دشمن قرار گرفته است.

    امام جمعه رامسر در ادامه بیان کرد: امروز اگر مسلمانان جهان در جای جای این کره خاکی و در رامسر ما در این هوای گرم و شرجی راهپیمایی می کنند و اعلام انزجار از جنایت های استکبار دارند نگاه دینی، نگاه تیز بینی، نگاه با بصیرت و نگاه حق طلبی شما در زیر چتر ولایت است.

    وی تصریح کرد: امروز اگر ایران اسلامی در جهان دارای گفتمانی تمدنی و حرفی برای گفتن است به واسطه خون شهدا، بصیرت، تبعیت از ولایت و همیشه در صحنه بودن است.

    وی ضمن اشاره به روز شورای نگهبان در هفته پیش رو ابراز داشت: قریب ۳۰ سالی از این نهاد انقلابی و مردمی و قانونی انقلاب ما می گذرد که امام راحل در مورد آن فرمود که مجلس ما مجلس اسلامی است اما باید بر آن نظارت باشد.

    حجت الاسلام مرتضوی گفت: این روزها می بینید که چه هجمه های بر شورای نگهبان است و این شورا با انجام  دادن وظیفه قانونی خودش خوب عمل می کند و باید از شورای نگهبان تشکر کنیم که این حماسه حضور در انتخابات را در کام مردم شیرین نگه داشته و حتی جریان فتنه را کنترل کرد.

    وی در ادامه بیان کرد: اقتصاد مقاومتی را باید عملیاتی کنیم و باید بدانیم که همه چیز ما به توافق در مذاکرات هسته ای وین بستگی ندارد که اگر این‌گونه بیاندیشیم  در حق صبوری، عزت، مقاومت مردم ایران ظلم و جفا کرده‌ایم و اگر این همه عزت با یک امضا زیر سوال برود خیانت است.

    وی تاکید کرد: باید بداینم که زیاده خواهی آمریکا و هم پیمانانش تمامی ندارد و شنیدیم که وزیر امور خارجه در مقابل حرف های بی ارزش آنها گفت جوانان و ملت ایران را تهدید نکنید.

    وی در پایان گفت: برای اقتصاد مقاومتی باید یک جهاد همگانی همانند ۸ سال دفاع مقدس ایجاد کنیم و پیروز میدان باشیم و اگر برخی ها از من بودن بیرون بیاییند و گوش فرمان رهبر باشند می توانیم یک اقتصاد مقاومتی سالم و بدون بیکاری در ایران داشته باشیم.