پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 25 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 6363
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۸ تیر, ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    روز قدس روز اسلام است/ حضور در راهپیمایی روز قدس بر همگان واجب است

    به گزارش نیمه پر، به نقل از نگاه آزاد، دانشگاهیان دانشگاه مازندران با صدور بیانیه ای ضمن دعوت از همه آحاد مردم برای شرکت در روز قدس، بر مظلومیت ملت فلسطین تاکید کردند. متن کامل بیانیه به شرح زیر است: روز قدس، روز خروش امت اسلامی علیه جرثومه ی فسادی می باشد که توسط استکبار […]

    به گزارش نیمه پر، به نقل از نگاه آزاد، دانشگاهیان دانشگاه مازندران با صدور بیانیه ای ضمن دعوت از همه آحاد مردم برای شرکت در روز قدس، بر مظلومیت ملت فلسطین تاکید کردند.
    متن کامل بیانیه به شرح زیر است:
    روز قدس، روز خروش امت اسلامی علیه جرثومه ی فسادی می باشد که توسط استکبار جهانی بر بخشی از سرزمین های اسلامی سیطره یافته است.
    مسجد الاقصی پایگاه عروج پیامبر­عشق و محبت، سالیان درازی است که در چنبره خون آشامان شیطان‌صفت گرفتار شده تا از آن محل بتوانند تفرقه را بین امت واحده اسلامی به شکل روزافزون گسترش دهند و صلح و آرامش را از سرزمین های آنان بزدایند و همان سان که شاهد هستیم جنگ و برادرکشی را با حربه اسلام آمریکایی در کشورهای این منطقه از جهان توسعه دهند و ساکنان این مناطق را در لهیب انفجارها و کشتارهای دسته جمعی درگیر مسائلی نمایند تا صهیونیسم جهانی بتواند به اشکال گوناگون منافع دنیاپرستانه خویش را با خونریزی ها و هتک حرمت ها حاصل نماید.
    ما دانشگاهیان دانشگاه مازندران، برای دفاع از حقوق مستضعفان جهان بخصوص هم کیشان مسلمان خود باید هر آنچه را که در دل داریم بر سلطه‌گران غربی با رهبری آمریکا و پیروان آنان فریاد زنیم و همپای تمام مسلمانان، همدلی، هواداری و همسویی خویش را با آنان که زیر چکمه های های خون آشامان، تمام حقوقشان نادیده گرفته می شود اعلام نماییم.
    از این رو هیات رییسه ی دانشگاه مازندران، از عموم ملت سربلند ایران اسلامی و بویژه دانشگاهیان عزیز(مسئولان، استادان، کارکنان و دانشجویان) دعوت بعمل می‌آورد تا هم صدا و همراه اقشار مختلف مردم روزه دار، روز جمعه در راهپیمایی روز جهانی قدس با انزجار از رفتارهای ضد حقوق بشری جنایتکاران، یکبار دیگر حمایت خویش را از آزاد سازی قدس شریف به جهانیان اعلام کنند.

    بلاغ/