روز قدس تا شکست قطعی صهیونیست‌ها ادامه می یابد/ نتیجه اندیشه ظلم ستیزی امام خمینی نابودی صهیونیست هاست

چاپ

به گزارش نیمه پر، یاسین قاسمی در گفت و گو با نگاه آزاد، بیان داشت: روز قدس به عنوان یکی از مهم‌ترین ابتکارات معمار کبیر انقلاب اسلامی در حساس‌ترین مقطع تاریخ مطرح است و باید همواره در راستای تحقق آرمان‌های اصیل امام و رهبری در خصوص احقاق حقوق ملت مظلوم فلسطین تلاش داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه تشکیل رژیم صهیونیستی از مهم‌ترین سیاست‌های شیطانی انگلیس در طول تاریخ به شمار می‌رود، افزود: در سال ۱۹۴۵ میلادی سران انگلیس با حمایت سایر استعمارگران نسبت به تشکیل رژیم جعلی صهیونیستی اقدام کردند و به لحاظ قدرت نفوذ در ساختار سازمان ملل این رژیم را تحت عنوان یک کشور به ثبت رساندند.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران با اشاره به اینکه سران رژیم پهلوی به شیوه‌های مختلف از صهیونیست‌ها دفاع می‌کردند، بیان داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی عرصه لازم برای حمایت ملت ایران از مظلومان فلسطینی مهیا شد و بر همین اساس امیدواریم رویکرد حکیمانه رهبر معظم انقلاب در خصوص تشکیل دولت فراگیر فلسطین در آینده نزدیک محقق شود.

قاسمی در بخش دیگری از سخنانش حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را نشان افزایش آگاهی مردم و در صحنه بودن و ادامه دادن راه و شعار امام خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: مردم همیشه در صحنه انقلاب اسلامی امسال نیز همچون سال‌های گذشته در این راهپیمایی عظیم بین‌المللی شرکت می‌کنند.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران با بیان اینکه روز قدس باید جهانی شود و نباید حرکت شیعی و سنی تلقی گردد، ‌گفت: ‌نتیجه اندیشه ظلم‌ستیزی امام خمینی(ره) نابودی صهیونیست‌ها است که مقاومت آن را باور کرده است.

وی راهپیمایی روز قدس را الگویی برای همه جهان دانست و افزود: مقابله با رژیم اشغالگر قدس وظیفه همه مسلمانان است.

قاسمی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس نشان از اتحاد و انسجام بین مسلمانان جهان است، خاطرنشان کرد: مقابله با هر نوع اشغالگری به ویژه در بلاد اسلامی از وظایف مسلمانان جهان است.

بلاغ/