پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 5854
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۷ تیر, ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    روبیو: مذاکرات بیشتر یعنی امتیاز بیشتر به ایران

    به گزارش نیمه پر، به نقل از اسپاتنیک، مارکو روبیو سناتور آمریکایی در واکنش به تمدید مجدد مذاکرات هسته ای ایران و قدرت های جهانی، اعلام کرد: آمریکا باید از مذاکرات هسته ای خارج شود چرا که تمدید این مذاکرات می تواند منجر به امتیاز دادن بیشتر واشنگتن شود. روز سه شنبه، گروه ۱+۵ و […]

    به گزارش نیمه پر، به نقل از اسپاتنیک، مارکو روبیو سناتور آمریکایی در واکنش به تمدید مجدد مذاکرات هسته ای ایران و قدرت های جهانی، اعلام کرد: آمریکا باید از مذاکرات هسته ای خارج شود چرا که تمدید این مذاکرات می تواند منجر به امتیاز دادن بیشتر واشنگتن شود.
    روز سه شنبه، گروه ۱+۵ و ایران موافقت کردند تا مذاکرات هسته ای را تا روز جمعه ۱۰ جولای ادامه دهند.
    روبیو در ادامه ادعا کرد: ادامه مذاکرات در شرایط کنونی تنها منجر به دادن امتیازات بیشتر از سوی آمریکا خواهد شد و توافق بهتری را برای ایران به همراه خواهد داشت تا منابع مالی و جسارت این رژیم حامی تروریسم را افزایش دهد.
    وی افزود: به جای تمدید مذاکرات با ایران برای دومین بار در یک هفته، آمریکا باید میز مذاکرات را ترک کند و فشار بیشتری بر ایران اعمال کند.
    روبیو یادآور شد: اکنون بهتر از هر زمان دیگری روشن شده است که تنها افزایش فشار بر ایران تضمین خواهد کرد که یک توافق مانع از دستیابی ایران به سلاح اتمی خواهد شد. ایران با حسن نیت به دنبال مذاکره نیست.
    روبیو که یکی از نامزدهای جمهوریخواهان برای انتخابات ۲۰۱۶ میلادی به شمار می رود، از منتقدان جدی مذاکره با ایران است.
    روبیو پیش از این در مصاحبه ای در ماه می ۲۰۱۵ میلادی گفته بود که یک توافق بد با ایران یک جنگ را تضمین خواهد کرد و تهران احتمالا به آمریکا حمله خواهد کرد. وی همچنین از بمباران احتمالی ایران توسط رژیم صهیونیستی خبر داده است.

    تسنیم/