پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Tuesday 23 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 5799
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۶ تیر, ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    ارسال به دوستان فراخوان انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان

    حضور گسترده مردم در مراسم روز جهانی قدس تضمین‌کننده منافع دینی و ملی نظام است

    انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان ضمن گرامیداشت روز قدس از قاطبه مردم انقلابی ایران علی‌الخصوص جامعه رسانه‌ای کشور دعوت می‌کند با پیدایی باشکوه خود در این روز انقلابی، ثواب روزه و عبادت در رمضان الهی را مضاعف سازند.

    به گزارش نیمه پر، انجمن روزنامه نگاران مسلمان با صدور اطلاعیه از احاد ملت شریف ایران بویژه از جامعه رسانه ای کشور خواست تا در مراسم عبادی سیاسی روز قدس امسال حضوری گسترده داشته باشند.

    در این بیانیه آمده است:

    روز جهانی قدس، بی تردید از یادگاری های عزیز انقلاب حضرت امام خمینی(ره) است. در کنار همه ی یادگاری های آن رهبر قدسی انقلاب که اینک ما و امت مسلمان آنها را میراث برده ایم روز قدس اما روز تجلی اراده ی مردم مسلمان برای مقابله با ستم صهیونیستی و آزادی فلسطین از اشغال است.

    روزی است که حضور در آن و نکو داشت آن جدای از آن که تکلیفی است شرعی و انسانی، تضمین کننده امنیت ملی و منافع دینی نظام و نشان دهنده اراده مردم در حفظ آرمان‌های انقلاب تا تحقق آنها است و بیان این نکته مهم که ایرانی تا همیشه انقلابی است و تا تحقق آرمان‌های انقلاب و امام انقلاب و شهیدان انقلاب، نشستن را جایز نمی داند.

    پس باید گفت روز قدس، روز جهاد و مجاهدت است و مجاهدان آن کسانی اند که در راهپیمایی‌های این روز و سایر ایام الله انقلاب شکفته می شوند. تردیدی نیست گرامی داشتن روز جهانی قدس کاری انقلابی است و حضور در این روز از مولفه های پویایی یک انقلاب مردمی است. خصوصا که اینک دشمن صهیونیستی و ارتجاع عرب گسترش ناامنی در منطقه را مدیریت کرده و در تلاش‌اند تا این ناامنی را به امن ترین کشور منطقه تسری دهند.

    ما خواهیم آمد تا نشان دهیم که جامعه ایرانی همواره انقلابی است و هیچ انفلابی تا مردمش انقلابی اند شکست نخورده و نخواهد خورد که این وعده ی الهی است.

    انجمن روز نامه نگاران مسلمان ضمن گرامیداشت این روز قدسی از قاطبه مردم انقلابی ایران علی الخصوص جامعه رسانه ای کشور دعوت می‌کند که با پیدایی با شکوه خود در این روز انقلابی، صواب روزه و عبادت در رمضان الهی را مضاعف سازند و یکبار دیگر توجه جامعه مسلمان را که این روزها نگاهش معطوف به مسائل انحرافی نزاع طایفه ای است به اصلی ترین مسئله جهان اسلام یعنی خطر رژیم غاصب صهیونیستی توجه دهد.

    فارس/