پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ , Tuesday 16 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 5714
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۶ تیر, ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    ایجاد داعش برای تثبیت امنیت اسراییل

    مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: به وجود آمدن داعش، درگیری‌ها در یمن و وجود اختلافات مذهبی و سیاسی، در راستای تفرقه افکنی بین مسلمانان و تثبیت امنیت صهیونیست ها انجام می گیرد.

    به گزارش نیمه پر، سرلشگر سید یحیی رحیم صفوی مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا به همراه سرتیپ خلبان علیرضا برخور جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش و دیگر هیئت همراه از بخش های مختلف پایگاه شکاری شهید بابایی بازدید کرده و طی سخنانی با اشاره به اتفاقات منطقه خاورمیانه، گفت: به وجود آمدن داعش و تقویت تسلیحاتی آن توسط دولت آمریکا، درگیری های شکل گرفته در کشور یمن و وجود اختلافات مذهبی و سیاسی، همه در راستای تفرقه افکنی بین مسلمانان و تثبیت امنیت صهیونیست ها انجام می گیرد.

    وی افزود: عربستان با بیشترین خرید اسلحه در بین کشورهای حاشیه خلیج فارس و حمایت از گروهک تروریستی داعش از عوامل اصلی ایجاد ناامنی در منطقه بوده و در مقابل دولت جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال برقراری ثبات و اتحاد جمعی در بین کشورهای منطقه بوده و هست.

    مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا اظهار داشت: دولت مردان و همچنین نیروهای مسلح با شناسایی تهدیدات پیش رو پیوسته در تلاشند تا با آمادگی کامل و تسلیحات به روز و پیشرفته از تمامیت ارضی و دارایی های کشور و ملت ایران صیانت کنند.

    وی با اشاره به رشادت ها و حماسه آفرینی کارکنان نیروی هوایی ارتش در ۸ سال دفاع مقدس گفت: در عملیات فاو که در ۲۰ بهمن ماه سال ۱۳۶۴ با رمز یا فاطمه زهرا (س) انجام شد و ۷۰ روز به طول انجامید، نیروهای عراقی کاملاً غافل گیر شده و نیروی هوایی ارتش برترین عملیات پشتیبانی و پدافند هوایی را در آن عملیات بزرگ انجام داد.

    صفوی در خاتمه از تمامی فرماندهان و کارکنان خواست تا با مطالعه تاریخ دفاع مقدس و تدبر در فتوحات و برخی ناکامی ها، بصیرت خود در این حوزه را بالا ببرند.

     

    مهر/