پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 568
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۱ آبان, ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    امام جمعه رامسر خبر داد:

    برگزاری اجتماع بزرگ عاشوراییان رامسر همزمان با اربعین حسینی

    امام جمعه شهرستان رامسر از برگزاری اجتماع بزرگ عاشوراییان  رامسر همزمان با اربعین حسینی به همراه پخش زنده تلویریونی در میدان امام خمینی (ره)شهر رامسر خبرداد.

    به گزارش نیمه پر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری رامسر”حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی”با اعلام این مطلب امروز در جمع  هیئت امنای مساجد ،هیئات مذهبی و مسولان در مصلی امام جواد(ع) افزود: عزت امروز انقلاب اسلامی به خاطر الهام بخشی و درس آموزی از فرهنگ عاشورا بوده و باید پرچ عزای حسینی همیشه برافراشته و یاد و ذکر او همواره ورد زبانها و دلهای مشتاقان باشد.

    وی بیان داشت: خوشیختانه عزاداری های بزرگ و اجتماع عاشوراییان این سالها در اقصی نقاط کشور برگزار و چنین اجتماعی باید در رامسر که دیار شهیدان و علمای بزرگ است برگزار شود.

    ۹۶۵۵۹۶۲۲۱۰۴۴۶۹۱۸۵۱۰۴

    وی بیان داشت: ما هرچه داریم به برکت اهل بیت عصمت و طهارت و سید و سالار شهیدان است و باید سرباز واقعی ولایت و منتظر حقیقی امام عصر (عج ) باشیم.

    وی ادامه داد: دشمن بدنبال ایجاد فتنه و انحراف  و جریان سازی در قالب های مختلف و به طور غیر مستقیم است و باید بصیرت عاشورایی نهادینه شود.

    وی گفت: خوشبختانه مداحان و علما با ذکر  تاریخ عاشورا این سالها گام های خوبی برداشته اند و معرفت عاشورایی را ترویج نماییم.

    وی افزود: همچنین در مصلی امام جواد (ع) رامسر به مدت ۱۰ شب مراسم عزاداری با حضور مداحان شهرستانی و کشوری برگزار و در مناطق کتالم ،ساداتشهر و روستای پتک نیز برنامه هایی در آن ایام برگزار می شود.

    فرماندار رامسر نیز گفت:اجتماع بزرگ عاشوراییان رامسر همزمان با اربعین حسینی نمادی از عشق و ارادت به سید و سالار شهیدان است.

    “حسین سروری “افزود: فرهنگ عاشورا و عشق به امام حسین  به عنوان اعتقادی راسخ در قلب های ما بوده و رمز ماندگاری انقلاب و الگو پذیری ملل آزادیخواه و مسلمانان از انقلاب مابه خاطر همین تاسی به قیام عاشوراست.

    وی اظهار داشت: همه مسولان باید با به میدان آوردن تمام ظرفیت ها و امکانات به این شورحسینی در اربعین کمک نمایند.