پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 25 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 565
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۱ آبان, ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده
  •   

    مسول کانون پرورش فکری کوکان و نوجوانان رامسر

    فرهنگ کتاب خوانی کودکان باید در خانواده ها نهادینه شود

    مسول کانون پرورش فکری کوکان و نوجوانان رامسر گفت:فرهنگ کتابخوانی باید در بین خانواده ها نهادینه شود و خرید کتاب در سبد کالای خانواده ها قرار بگیرد.

    به گزارش نیمه پر، “فاطمه نعمتی سارخانلو”با اعلام این مطلب افزود:هفته کتاب فرصت بسیار ارزشمندی برای ترویج کتاب و کتابخوانی و آشنایی هرچه بیشتر نسل کودک و نوجوان با این یار مهربان است.

    zzz

    وی بیان داشت:متاسفانه با پیشرفت فناوری های نوین و دنیای پرمخاطره فضای مجازی خانواده ها کمتر به مقوله کتاب می پردازند.

    وی ادامه داد: این در حالی است که اولین خوانندگان کتاب کودک باید والدین باشند تا از روند رشد فکری و تحلیلی کودکان با خبر شوند.

    وی افزود : کتابخانه کوک مخفف کانون.والدین، کتاب،کتابخانه تخصصی والدین  برای اولین بار در کانونهای کشوربا  بیش از۳۰۰ جلد کتاب روانشناسی و تربیتی کودک و نوجوان  با کمک یکی از خیران در هفته کتاب افتتاح و به بهرداری رسمی می رسد.

    وی بیان داشت: نشست های نقد کتاب و تبادل اطلاعات با حضور اساتید مرتبط با موضوع ، ویژه والدین نیز در هر ماه برگزار می گردد.

    لازم به ذکر است  نشست کتابخانه کوک ،چهارمین نشست این کتابخانه و اولین نشست رسمی در کانون پرورش فکری  مرکز رامسر با حضور اعضای انجمن کانون یاران مرکزمی باشد.

    گفتنی است در طول هفته کتاب  نیزنمایش عروسکی تولد یک کتاب ،انمیشن دلم یک دوست می خواهد، بازارچه کتاب بیار، کتاب ببر  ،ک مثل کتاب ک مثل کانون، همچنین چهارمین جلسه کتابخانه کوک با حضوریکی از اساتید دانشگاه و نویسنده کتاب های کودک در جمع خانواده اعضا با موضوع مدیریت امور خانواده های دارای فرزند نوجوان برگزار می شود.

    روابط عمومی فرمانداری/