پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ , Thursday 18 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 5600
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۵ تیر, ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    فراخوان طراحی میدان امام(ره) شهر جویبار

    به گزارش نیمه پر، به نقل از جویباران، شهرداری جویبار در نظر دارد به منظور بهسازی میدان امام خمینی(ره) جویبار و بهبود سیمای بصری و هویت بخشی به آن نسبت به برگزاری فراخوان طراحی المان و محوطه این میدان به عنوان اصلی ترین میدان این شهر، اقدام کند. به همین دلیل از کلیه هنرمندان، طراحان، […]

    به گزارش نیمه پر، به نقل از جویباران، شهرداری جویبار در نظر دارد به منظور بهسازی میدان امام خمینی(ره) جویبار و بهبود سیمای بصری و هویت بخشی به آن نسبت به برگزاری فراخوان طراحی المان و محوطه این میدان به عنوان اصلی ترین میدان این شهر، اقدام کند.

    به همین دلیل از کلیه هنرمندان، طراحان، مهندسین معمار و سایر علاقه مندان دعوت می‌شود تا با توجه به ویژگی‌های فرهنگی، مذهبی و تاریخی این شهر در این فراخوان بزرگ شرکت کنند.

    ملاک ارزیابی و ویژگی‌های طرح‌ها به شرح زیر است:

    ۱-خلاقیت و نگاه نو

    ۲-قابلیت ساخت و اجرا طرح

    ۳-توجه به زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی

    ۴-رعایت تناسب و ترکیب بندی مطلوب

    لازم به ذکر است، حقوق مالکیت معنوی آثار متعلق به شهرداری بوده و شهرداری اختیار استفاده از آثار و اجرای آن به هر نحو و مکانی دارد.

    همچنین گزینش نهایی داوری و آثار توسط کارشناسان عمران و زیباسازی شهرداری و کارشناسان و متخصصین مورد وثوق شهرداری جویبار خواهد بود.

    گفتنی است در صورت انتخاب شدن طرح، طراح مورد نظر با یک لوح سپاس و دو سکه بهار آزادی مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

    آخرین مهلت آثار نیز از تاریخ ۹/۴/۱۳۹۴ لغایت ۲۳/۴/۱۳۹۴ است، که شرکت کنندگان در این فراخوان می‌توانند آثار خود را در قالب لوح فشرده و یا به صورت چاپ شده در ابعاد A4 و به صورت تمام رنگی به آدرس زیر ارسال کنند:

    نشانی: مازندران-شهرستان جویبار-شهرداری جویبار / کدپستی:۴۷۷۱۶۸۴۶۳۳ / تلفن‌ تماس: ۴۲۵۳۳۰۳۷-۰۱۱