پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 546
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۱ آبان, ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    فرمانده سپاه کربلای مازندران:

    بسیج رسانه در مازندران تشکیل می شود

    فرمانده سپاه کربلای مازندران از تشکیل بسیج رسانه در مازندران خبر داد و گفت: تلاش می‎شود رسانه‌های مازندران را دور پرچم انقلاب جمع کنیم و این توان را در مسیر اصلی انقلاب قرار دهیم.

    بسیج رسانه در مازندران تشکیل می شودبه گزارش نیمه پر  به نقل از بلاغ/  سردار محمدحسین بابایی صبح امروز در همایش بسیج و رسانه استان مازندران با حضور فعالان رسانه‌ای استان با تسلیت ایام محرم اظهار داشت: همایش عاشورا توسط حضرت زینب(س) جهانی شد و این موضوع بسیار مهم است.
    وی با اعلام اینکه بسیج و رسانه‌های استان ارتباط بسیار مناسبی با هم دارند، بیان داشت: سپاه برای حفظ دستاوردهای نظام اسلامی تشکیل شد و انقلاب اسلامی ایران در جبهه حق است.

    فرمانده سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: سپاه در جبهه حق علیه باطل قرار گرفت و خودمان را سرباز ولایت فقیه می‌دانیم و برای پویایی نظام تلاش می‌کنیم.

    بابایی با اشاره به شکل‌گیری صهیونیست‌ در خاورمیانه گفت: صهیونیست‌ها بر روی دو موضوع فرهنگ و اقتصاد سرمایه‌گذاری کردند.

    وی با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها دستوراتی برای قبضه اقتصاد جهان را در دستور کار دارند، گفت: بازار نفت جهان در دستان مافیای صهیونیستی است و هم اکنون به وسیله عربستان قیمت نفت جهان را پایین آوردند.

    این مسئول با اشاره به اینکه بازار طلای جهان نیز در دست صهیونیست‌ها است و بیشتر کارمندان سازمان ملل صهیونیستی هستند، ادامه داد: این گروه در بازار اقتصاد جهان نیز تسلط دارند و تا قبل از انقلاب اسلامی ایران در حوزه اقتصاد یکه‌تاز بودند.

    بابایی با اعلام اینکه در حوزه رسانه نیز سرمایه‌گذاری ویژه انجام دادند، خاطرنشان کرد: رسانه دنیا نیز تلاش می‌کنند تا برنامه‌های سران صهیونیستی را به مردم القاء کنند.

    وی با اشاره به اینکه بیشتر رسانه‌های دنیا دستور دولت صهیونیستی را مبنی بر مدیریت افکار مردم را در دستور کار دارند، افزود: این گروه قوی‌ترین بنگاه خبری جهان را در اختیار دارند.

    این مسئول با اشاره به فعالیت شبکه‌های این گروه در کشورهای عرب زبان اظهار داشت: بسیاری از شبکه‌های اصلی عرب در اختیار صهیونیست‌ها است و در این زمینه نیز سرمایه‌گذاری گسترده‌ای را در دستور کار قرار دادند.

    فرمانده سپاه کربلای مازندران هدف صهیونیست‌ها را در برگرفتن همه جهان هستی در خدمت یهودیان عنوان کرد.

    وی بیان داشت: آنها تلاش دارند ‌که رسانه‌های جهان را در اختیار بگیرند، افراد رسانه‌ای در برابر جبهه حق و باطل قرار گرفتند.

    بابایی بیان داشت: دشمنان اسلام برای به چالش کشیدن جنگ نرم از ابزارهای رسانه‌ای استفاده می‌کنند و با به راه انداختن جریان تکفیری سعی دارند اسلام ناب محمدی را در جهان خدشه‌دار کنند.

    وی با اعلام اینکه دفاع مقدس ما را مردم اداره کردند، بسیج سپاه و نهادهای نظامی در کنار مردم بودند، تصریح کرد: اثر‌گذاری فعالیت رسانه‌ای کشور در خارج از کشور به مرحله اجرا رسید که بسیاری از شبکه‌های ایرانی در کشورهای استکباری مورد استقبال مردم آنها قرار گرفت.

    بابایی با بیان اینکه یکی از وظایف رسانه را جریان‌شناسی و معرفی حق از باطل است و گفت: برای جلوگیری از گسترش باطل در کشور باید جریان‌شناسی دقیقی توسط اصحاب رسانه انجام شود.

    این مسئول با اشاره به گسترش ایران اسلامی در جهان یادآور شد: ایران اسلامی نفوذ بسیار عجیبی در جهان پیدا کرد و اصحاب رسانه در کشور باید نسبت به معرفی آن در جهان اقدام کنند.

    فرمانده سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه ایران در بسیاری از مولفه‌های علمی و نظامی سرآمد جهان است، افزود: در موضوعات اطلاعاتی و امنیتی فعالیت بسیاری خوبی توسط سپاه در حال انجام است.

    وی اضافه کرد: ایران اسلامی اقتدار بسیار خوبی در منطقه دارد و باید تلاش کنیم در حوزه رسانه دستاورد نظام را به خوبی منعکس کنیم.

    این مسئول در ادامه از تشکیل بسیج رسانه در استان خبر داد و گفت: تلاش داریم رسانه‌های مازندران را دور پرچم انقلاب جمع کنیم و این توان را در مسیر اصلی انقلاب قرار دهیم.