پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 5368
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲ تیر, ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > سیاسی > صرفاً جهت اطلاع
  •   

    از تشبیه زحمات دولت قبل به مرض هاری تا حکمی که پدرسوخته‌بازی خوانده شد

    واکاوی علل فحاشی خانواده هاشمی پس از محکومیت «مهدی»

    اکبر هاشمی رفسنجانی در حالی سخنانی عجیب را در روزهای گذشته بر زبان راند که عصبانیت وی از ابلاغ نهایی حکم ۱۰ ساله زندان مهدی هاشمی به جرم های متعدد اقتصادی و امنیتی را می‌توان به وضوح مشاهده کرد.

    به گزارش نیمه پر،  خانواده هاشمی رفسنجانی پس از صدور حکم فرزند خود تاکتیک فحاشی را برگزیده اند به طوریکه هر روز اظهاراتی علیه گروهی خاص را مطرح می کنند.
    n00111996-b
    اکبر هاشمی رفسنجانی در حالی سخنانی عجیب را در روزهای گذشته بر زبان راند که عصبانیت وی از ابلاغ نهایی حکم ۱۰ ساله زندان مهدی هاشمی به جرم های متعدد اقتصادی و امنیتی را می توان به وضوح مشاهده کرد.

     

    هاشمی: تحریم ها پدر مردم را درآورده است!

    هاشمی در روزی که تهران میزبان شایسته تشییع ۲۷۰ شهید از جمله غواصان شهید بود در سخنانی که محتوای آن چندان منسجم، به هم پیوسته و یا عبارتی مفهوم نبود با ادبیاتی نه چندان شایسته اظهار داشت: پدر مردم درآمده است!

    این چنین نحوه سخن گفتن هاشمی رفسنجانی به گونه ای است که بایستی علت آن را در جای دیگری جستجو کرد.

    هاشمی رفسنجانی که خاطرات غیر مستندش از حضرت امام (ره) با مواضع تاریخی معمار نهضت جهانی انقلاب که کلیدواژه های آن رمز آزادی خواهی مستضعفان عالم شده، متناقض است، این بار مدعی شد که به دلیل عدم تعامل با دنیا در مسیر تمدن مورد نظر امام دچار انحراف شده ایم و تحریم ها پدر مردم را درآورده است!

    رفسنجانی: ۸ سال دولت قبل مانند مرض هاری بود/ روحانیت در معرفی احمدی‌نژاد مقصر است

    هاشمی در تازه ترین اظهارات خود در جمع مردم دزفول به دولت قبل تاخت و دوران آن را مانند مرض هاری توصیف کرد!

    به نطر می رسد که فحاشی هاشمی رفسنجانی ابعاد تازه ای به خود گرفته به طوریکه بسیاری از دستاوردهای دولت قبل را پایمال نموده و با ادبیاتی سخیف آن را مانند مرض هاری توصیف می کند.

    رفسنجانی گفته است: آن ۸ سال کافی است برای این که مدت ها مثل هاری در بدن جامعه ما دائما تزریق سم بکند. مثل مرض هاری این حالت را دارد به جامعه ما می دهد.

    عفت مرعشی: حکم مهدی هاشمی “تقلب و پدرسوخته‌بازی” است!

    عفت مرعشی همسرهاشمی رفسنجانی که در سال ۸۸ مدعی تقلب در انتخابات شده بود و گفته بود که “اگر «تقلب» کردند، بریزند تو خیابون‌ها!” اخیرا نیز بار دیگر با ادبیاتی همانند سال ۸۸ درباره حکم فرزندش اظهار نظر کرد.

    همسر اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این پرسش که نظر شما درباره حکم مهدی هاشمی چیست؟  گفته بود: حکم آقای هاشمی یعنی تقلب، تقلب، پدرسوخته بازی. بروید و همین را بزنید.

    عفت مرعشی اظهار داشت: بروید بنویسید که خانم هاشمی گفت که، “پدرسوخته بازی بوده، حکمش (حکم مهدی هاشمی) پدرسوخته بازی بود و حکم نیست.”

    لازم به ذکر است پیش از این بسیاری از رسانه های حامی هاشمی و اصلاحات مدعی بودند خانواده هاشمی در برابر حکم قانونی صادر شده علیه مهدی هاشمی، تابع قانون خواهد بود و اگر هم اعتراضی داشته باشند از مجاری حقوقی آن را دنبال خواهند کرد اما اظهارات امروز مادری مهدی نشان می دهد این ادعا، دروغی بیش نبود.

    همه مواضع این روزهای خانواده هاشمی پس از ابلاغ نهایی حکم مهدی هاشمی و زندانی شدن ۱۰ ساله وی به جرم های متعدد اقتصادی و امنیتی عنوان می شود. اما دستگاه قضایی کشور این روزها فارغ از این صحبت ها سخت مشغول مبارزه با مفاسد جامعه است.

    دانا/