پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Friday 26 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 535
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۱ آبان, ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    مچ گیری نماینده مازندرانی از لابی برخی نمایندگان

    عضو کمیسیون عمران با اشاره به اینکه در عرض دو هفته بعضی نمایندگان با لابی، مجددا سعی در ارائه لایحه رد شده در قالب طرح به مجلس کردند، گفت: نمی‌شود ما بدون مطالعه در مورد تبصره‌ها مستقیم به سراغ ردیف‌های بودجه برویم.

    به گزارش نیمه پر، کمال علیپور در صحن علنی مجلس به عنوان مخالف طرح الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت یا همان طرح احکام دائمی یا ثابت لوایح بودجه‌های سنواتی، با ابراز تعجب از ارائه طرحی که یک بار در قالب لایحه‌ای عجولانه به مجلس آمده و با درایت نمایندگان رد شده است، اظهار داشت: لایحه دولت می‌خواست با عجله تا تاریخ ۱۵ آذر نمایندگان به موضوعاتی از جمله اساسنامه شرکت نفت، کمیته امداد و … رسیدگی شود و الحق شما نمایندگان خوب متوجه شدید که نباید به آن رأی داد.
    وی با اشاره به اینکه در عرض دو هفته بعضی نمایندگان با لابی، مجددا سعی در ارائه لایحه رد شده در قالب طرح به مجلس کردند، تصریح کرد: نمی‌شود ما بدون مطالعه در مورد تبصره‌ها مستقیم به سراغ ردیف‌های بودجه برویم.

    علیپور با تأکید بر اینکه با تصویب این طرح تا پنج سال نمایندگان دیگر هیچ دخالتی در صندوق توسعه ملی نخواهند داشت، گفت: یک چادری روی لایحه رد شده دولت کشیده‌اند و آن را در قالب طرح ارائه کرده‌اند.

    وی با ابراز شگفتی از تبحر کمیسیون بودجه در همه موضوعات از جمله اساسنامه شرکت نفت، کشاورزی، سدسازی، وزارت نیرو و … خاطرنشان کرد: آیا شما به عنوان نماینده ملت در مورد بندهای مختلف این بند نظر دادید؟

    نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کمیسیون‌های اقتصاد و عمران در این باره نظر ندادند و من احساس خطر می‌کنم بعدها در حین بررسی لایحه بودجه ما به چه کنم چه کنم بیفتیم و در جواب ما بگویند که شما خود ۱۵ روز قبل به کلیات این طرح رأی دادید.

    بلاغ/