پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Tuesday 23 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 5219
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۱ خرداد, ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    جانشين مجتمع دانشگاهي امام حسين (ع) گفت:

    بهترین ها شهدا هستند و باید برای شهدا بهترین ها را انجام داد/ از اخم قدرت ها نباید نترسید و به لبخندشان دلخوش نباشید

    جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین (ع) گفت: ما به آقای ظریف خسته نباشید می گوییم اما می گوییم آقای ظریف و دیپلمات های عزیز ما باورتان بیاید که زیر این دستمال مخملی یک دست آهنی است و از اخم قدرت ها نترسید و به لبخندشان دلخوش نکنید.

    به گزارش نیمه پر، سردار ناصر شعبانی جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین (ع) در یادواره شهدای ترور بویژه ۷ تن از شهدای مظلوم ترور در جنگل دالخانی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: قدرشناسی شما مردم سرآمد است که با طفل کوچک و بزرگان و پیشکسوتان و جوانان در این مشهد شهدا حضور پیدا کردید و این را ما باید افتخار خود بدانیم.

    وی افزود: روزهایی سردار شهید فرجی عزیز و یارانش ناجوانمردانه در این منطقه به شهادت رسیدند و تیر خلاصی خوردند و چه زحمت ها که نکشیده بودند و ما متاسفانه کم آوردیم و عکس شهدا را بر روی دیوار می زنیم اما عکس شهدا عمل می کنیم.

    IMG_7089

    وی اظهار داشت: اگر امروز سربازان دیپلماتیک ما سر میزی می نشینند که ۵+۱ قدرت شیطانی آن طرف هستند و یک طرف ایران عزیز است باید یادمان باشد که هر چه داریم از شهدا است.

    سردار شعبانی در ادامه بیان داشت: ایران امروز به عنوان یک ابر قدرت مطرح است و سابقه ندارد در طول تاریخ  تا به حال صندوق عزت و شرف و مردانگی این مردم عزیز به اندازه امروز مملو بوده باشد.

    وی با بیان اینکه امروز ۵+۱ قدرت شیطانی یک طرف و ایران عزیز هسته ای صلح آمیز دریک طرف میز نشسته است خاطر نشان کرد: ما برای بشریت حرف داریم و این حرف را با تمام وجود و با تبعیت از ولایت انتقال می دهیم همچون که بیداری اسلامی در منطقه مرهون انقلاب اسلامی ما است.

    وی در همین رابطه افزود: عربستان اعلام کرده است که من ۳۰۰ هزار میلیارد دلار برای سرکوب بیداری اسلامی هزینه کرده است ام می بینیم که روز به روز بر این بیداری ها اضافه می شود.

    جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین (ع) تصریح کرد: امروز که در این مسیر جنگل دالخانی می آمدم یاد رشادت ها و ایثار های رزمندگان خطه شمال بخصوص رامسر بودم و به خودم گفتم که خاک آشفته این دشت زیارت دارد.

    وی دلیل نامگذاری نام شهدا بر روی کوچه ها، خیابان ها و فلکه ها را راهنمایی برای به خاطر آوردن مسیر زندگی خالصانه دانست و عنوان کرد: چرا برخی ها یادشان رفته است؟! عزتی که با خون به دست آمده است نمی خواهیم با نان از دست بدهیم، این ملت امتحان دادند و باید از ارزش های انقلاب خوب پاسداری کرد.

    وی خطاب به مذاکره کنندگان تیم هسته ای بیان کرد: ما به آقای ظریف خسته نباشید می گوییم اما می گوییم آقای ظریف و دیپلمات های عزیز ما باورتان بیاید که زیر این دستمال مخملی یک دست آهنی است و از اخم قدرت ها نترسید و به لبخندشان دلخوش نکنید.

    وی با عنوان این سوال که چرا برخی ها انقلاب اسلامی را متهم می کنند که در آنور مرزها هستید؟! ابراز داشت: آنها متوجه نیستند،  پرچم اسرئیل از دو خط آبی تشکیل شده است که هدفشان این بود که در سال ۲۰۰۰ یعنی ۱۵ سال پیش از رودخانه نیل تا فرات را تحت تصرف خود کنند و این تصرف را جشن بگیرند.

    سردار شعبانی با بیان این مطلب افرود: امروز به لطف خدا اسرئیل محصور است و دور خود را دیوار کشیده است و منزوی شده و ما قوت داریم با بسیج مردم دیگر بلاد همچون سوریه، عراق و مخصوصا یمن در آن سوی مرز کنار مرزهای اسرائیل دشمن را زمین گیر کنیم که این موفقیت ماست و باید گفت که چرا بعضی ها متوجه نمی شوند.

    وی اظهار داشت: بهترین ها شهدا هستند و باید برای شهدا بهترین ها را انجام داد.

    وی به معرفی کتاب مقاومت مردمی در حماسه آمل که در هفته های اخیر به چاپ خواهد رسید که  اتفاقات و رویدادهای ۶ بهمن سال ۱۳۶۰ و دیگر مسایل مربوط به ترور و مبارزات جنگل که در جنگل های مازندران و رامسر را به طور دقیق مورد بررسی قرار می دهد را اشاره کرد و ماجرای ترور مظلومانه ۷ تن از جوانان بسیجی و سپاهی رامسر را در منطقه دالخانی بیان کرد.

    این استاد دانشگاه ادامه داد: انصافا اگر امروز امنیت در کشور به فرموده حضرت آقا امنیتی بی نظیر است به واقع مرهون ایثارها و رشادت های شهدا و رزمندگان این مرز و بوم است.

    وی گفت: شهدای ما جان دادند تا ایمان ندهند و به زمین افتادند تا ما بایستیم و رفتند و این فضای امن را برای ما به ودیعه گذاشتند.

    سردار شعبانی در ادامه سخنرانی خود اینطور اظهار داشت: گله ای کوچکی هم باید کنم که آن برادر مسئول نسبت به دفن شهدای سرافراز گمنام در رامسر عزیز و در موقعیتی واکنش نشان داد که باید گفت اینها نمی فهمند که این شهدا کیستند! و می گوید مرده را که نمی آورند در دانشگاه دفن کنند باید گفت که تو نمی فهمی که شهدا عند ربهم یرزقون هستند و همیشه زنده هستند.

    وی در همین زمینه اضافه کرد: البته مردم رامسر با حضور بی نظیر خود دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی را میزبانی کردند و این باعث افتخار است.

    وی  با دعایی به سخنرانی خود پایان داد و گقت: که امید داریم خداوند توفیقی نه مثل مختار در پایان حادثه کربلا و بصیرتی نه مثل حر در وسط کربلا، توفیق و بصیرتی مثل عباس پیشتاز حادثه کربلا از ابتدا تا انتها به ما عنایت کند.